Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer? Hvordan ble dere tatt imot på riksen og hva er reglene for pappaen sin tilstedeværelse under og etter fødsel? 

Er det noen måte å sørge for at pappaen får være med hele veien? Jeg er førstegangsfødende. 

Anonymkode: 5aac1...b48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor går du til øg for å søke svar? De som kan gi deg ordentlig svar er enten at du oppsøker hjemmesiden til sykehuset du skal føde på, eller at du ringer dem. 

På tide at kg bare stenger alle de trådene her, folk må da klare å sjekke det på nettsiden til føde plassen deres. Det er forskjell fra plass til plass, og det endres svært hyppig. 

Anonymkode: e1f1c...6b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor går du til øg for å søke svar? De som kan gi deg ordentlig svar er enten at du oppsøker hjemmesiden til sykehuset du skal føde på, eller at du ringer dem. 

På tide at kg bare stenger alle de trådene her, folk må da klare å sjekke det på nettsiden til føde plassen deres. Det er forskjell fra plass til plass, og det endres svært hyppig. 

Anonymkode: e1f1c...6b5

Jeg vil høre andres personlige erfaringer. Er det et problem for deg?

Anonymkode: 5aac1...b48

Skrevet

Det står på OUS’ nettsider, men kort fortalt: far får være med fra aktiv fødsel (4 cm), og må dra når du flyttes til barsel. Han får være der i besøkstiden mellom 16-20, med mindre det er tungtveiende medisinske grunner til annet. Vi hadde familierom grunnet tvillinger, ellers er det sykdom hos mor eller barn som er årsaker til at far får være der. Rikshospitalet har mange kompliserte fødsler og mange mødre med medfødte hjertefeil osv., jeg vil dermed ikke regne med å få familierom med mindre  dere venter flerlinger. 

Anonymkode: 4e65c...48c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...