monja Skrevet 14. august 2005 #1 Del Skrevet 14. august 2005 Vi har bestemt oss for å male stua i løpet av noen få uker. Sånn som den er nå har vi en vegg malt med never og tre vegger i mørk furupanel. Nå skal vi male alt lyst og flott, men hvilken farge er finest? Synes det er så mye flott å velge i at jeg ikke klarer å bestemme meg. Noen anbefalinger? Kan jo si at de to rommene som går direkte inn til stua er malt i lys toscana (entreen) og bast (kjøkkenet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2005 #2 Del Skrevet 14. august 2005 Tipser her også jeg! Nord og Dun er farger som er lyse og lekre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 14. august 2005 #3 Del Skrevet 14. august 2005 Vi er strålende fornøyd med lys antikk. En varm hvitfarge, faktisk. Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. august 2005 #4 Del Skrevet 14. august 2005 Vi er strålende fornøyd med lys antikk. En varm hvitfarge, faktisk. Fru Nitha ← Må si meg enig i at lys antikk er fin - vi har den på alle soverommene i annen etage. Noen syntes kanskje den er FOR lys for stue.... Dun er også fin... og den som heter sommer. Men sistnevnte er litt "gul"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #5 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg stemmer også for lys antikk eller eventuelt latte. De to fargene er egentlig ganske like. Egghvit er jo også veldig fint - det var det vi tilslutt endte opp med. Men jeg tror kanskje at lys antikk eller latte vil passe bedre til de fargene dere har i gangen / på kjøkkenet. Hvis det er så at dere kan se begge disse rommene fra stuen så ville jeg nok passet på at en finner en farge som matcher disse rommene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #6 Del Skrevet 14. august 2005 Vi malte stua i en farge som heter "skygge", og ble så fornøyde at vi siden har malt to soverom i samme farge Den er lys, men likevel lun og varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #7 Del Skrevet 14. august 2005 LATTE OG IDA ER FINE FARGER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 14. august 2005 #8 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg hadde Lys Toscana i stua i det forrige huset.... lyst og pent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. august 2005 #9 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg synes at lys antikk blir litt lyst i stua, jeg. Vi har brukt Cappuchino (Ladys fargekart) til egghvite lister. Det ble lyst og fint, men jeg fikk samtidig en ønsket kontrast til listene og taket. Dra i fargehandelen og få med deg fargekart. Det finnes masse fine, lyse farger å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 14. august 2005 #10 Del Skrevet 14. august 2005 Har nettopp malt gangen, med Latte! Har forelsket meg i den fargen.. Lys og fin, og skikkelig trivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #11 Del Skrevet 16. august 2005 Vi har Romantik i stua og benhvit på soverommet. Synes begge er fine. Romantik har kanskje et bittelite grønngult skjær, men veldig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. august 2005 #12 Del Skrevet 16. august 2005 Vi har malt kjøkkenet i Latte, og er kjempefornøyd! Den er lys, men likevel ikke for "hvit". Ville egentlig ha cappuchino, men fikk tips om at i sammen med hvitt ville den få litt rosaskjær. (Har hvitt kjøkken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #13 Del Skrevet 17. august 2005 Solfall er veeeldig fin,varm farge.(gul i den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #14 Del Skrevet 17. august 2005 hva med svart? det passer til alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #15 Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor svart,når hun etterlyste lyse farger?Denne var ikke morsom en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #16 Del Skrevet 18. august 2005 Vi har en farge som heter gul sandstein. Den er lys men samtidig varm. Kjempefin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 18. august 2005 #17 Del Skrevet 18. august 2005 Keisergul er også fin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #18 Del Skrevet 18. august 2005 Gul sandstein hadde jeg i stua mi tidligere også - kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 18. august 2005 #19 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har gul sandsten mange steder - den er alltid vellykket. Nevada er noen hakk mørkere enn gul sandsten. Nord er også veldig fin. Alle disse har mye gult i seg og litt rødt. Jeg har også hatt elfenben, men synes at den blir for syrlig - det er for mye grønt i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #20 Del Skrevet 18. august 2005 Nevada har jeg også - men den er ikke så lys som de andre som nevnes her - mer brunt i den. Men den er nydelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå