Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir 30 i mai og allerede begynner moren min å snakke om å ferie 30 årsdagen min. Jeg føler at jeg får angst av å tenke på at jeg må ferie 30 årsdagen min. Det er ikke at jeg er redd for å bli 30 men jeg misliker livet mitt og føler at jeg ikke har noe grunn til å ferie 30 årsdagen min. Er det noen andre som ikke har 30 årsdagen sin? 

Anonymkode: fe1eb...30b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble 30 nå i 2020. Jeg feiret ikke pga pandemien, men også fordi jeg ikke liker å feire meg selv. Kunne kanskje bedt et par stykker på kaffe og kake hvis det ikke hadde vært pandemi. 

Anonymkode: 2c1f6...ce7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble 30 nå i 2020. Jeg feiret ikke pga pandemien, men også fordi jeg ikke liker å feire meg selv. Kunne kanskje bedt et par stykker på kaffe og kake hvis det ikke hadde vært pandemi. 

Anonymkode: 2c1f6...ce7

Jeg tenker å ikke ha noen feiring pandemi eller ikke men føler at det blir for sært. Jeg så frem til å ferie 30 årsdagen min men nå orker jeg ikke tanken på det. 

Skrevet

Mente å skrive feire i tittelen. Det går litt fort noen ganger når man skriver på telefonen og ikke har på seg linser. 

Skrevet

Vi reiser bort på runde tall så vi slipper mas fra svigers, som helst ønsker å bestemme over andres bursdager, planer osv.. "må jo feire!!! Vi kan ordne!!".... Så da reiser vi bort for å slippe de.

Anonymkode: a01de...4bd

Skrevet

Noen elsker å feire bursdager og det er flott for dem. Men for min del ser jeg ikke poenget. Det er bare at et år har gått siden sist. Så jeg bryr meg ikke om å feire bursdager. Verken runde eller vanlige bursdager. Vil heller "feire" at jeg har nådd et mål som jeg har jobbet mye med. Da har jeg gjort en innsats, ikke bare passivt blitt et år eldre.

Anonymkode: 2a940...1c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...