Gå til innhold

Har utseende og kropp mye å si på partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker om de er tynn/skank osv? 

Hvilke kjønn er du og alder? 

Er det unge som tenker mest på sånt? 

Anonymkode: 60534...94e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en kvinne på 25 år. For meg er det viktig at mannen ikke er sykelig undervektig eller sykelig overvektig. Jeg bryr meg generelt lite om kropp, men syns så klart at en maskulin, veltrent kropp er kjempe deilig, akkurat som at menn syns at stramme, veltrente kvinner med fyldig rumpe er sexy. Men det viktigste er personligheten uansett. Har mine preferanser akkurat som alle andre men utseende er som sagt ikke det viktigste. 

Anonymkode: 583b1...c69

• Liker 1
Skrevet

Utseende har jo helt klart noe å si. 

Romvesen 1047 år.

• Liker 3
Skrevet

Såklart har det noe å si!

Anonymkode: 1b495...8d0

• Liker 1
Skrevet

Kvinne 33.
Bryr meg ikke om kropp, ansikt er viktigere.

Anonymkode: 9cf7d...3b9

• Liker 3
Skrevet

Nei, det er en grunn til at vi begynner å se dårligere med alderen, vi bruker iallefall ikke lupe for å finne feil😂 Altså "feil" kan faktisk være sjarmerende...

"Jeg leter ikke etter en kvinne å ha sex med, jeg leter etter en kvinne jeg vil våkne med" (bamseklemmers visdomsord)

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på utseende. Personlighet er avgjørende for meg.

• Liker 2
Skrevet

Klart det har noe å si, men jeg synes mange kan være fine å se på uten at de er 8-10'ere. Ikke for tynn og ikke for stor er fint for meg og at han har god personlig hygiene, ikke for langt skjegg eller for hårete kropp (min personlige preferanse). 

Personlighet er det som vinner meg over uansett!

K29.

Anonymkode: c658e...e95

• Liker 2
Skrevet

Ja. Kvinne, 23 år.

Jeg vil gjerne bli tiltrukket, selv om personlighet også er viktig.:closedeyes:

Anonymkode: 9f336...1c4

• Liker 1
Skrevet

Når jeg er glad i noen skal det nok mye til for at jeg ikke tente på vedkommende, selv om kroppen endret seg. Det er noen ting jeg ikke liker, men det er ting som er mulig å fikse på, som svært lange kroppshår.

Jeg hadde heller ikke likt at min kjære hadde blitt veldig tynn, men hadde han blitt det ville det antagelig ha vært fordi han var syk, og da hadde nok hans helse fått mest fokus. 

Så tykk at sexlivet hadde blitt påvirket av det hadde jeg heller ikke satt pris på. 

Anonymkode: 93e14...85a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jo mine preferanser, det er vel ikke til å komme unna. At man tar vare på helsa og seg selv er det viktigste, er ikke ute etter en fyr med en topptrent kropp liksom. Høy, passe slank, fysisk sterk (foretrekker dog en sterk kropp av fysisk arbeid og alminnelig aktivitet, ikke en «løfte»kropp), sterke hender.. Men det er jo personen som fanger meg da, alltid.

Anonymkode: f3723...d45

• Liker 2
Skrevet

For meg er det viktig at jeg synes mannen min er fin, ja. Han har mange fine egenskaper, men jeg setter pris på at han tar vare på seg selv. Mannen min utrykker også det samme tilbake.. Vi er 33 år og har fått barn nr 3 nå.

Anonymkode: e3923...b89

• Liker 1
Skrevet

Ja, utseende er viktig. Men utstråling og personlighet er viktigere. Du kan være den kjekkeste i verden, men ha ræva personlighet - da føler jeg null tiltrekking. Blir også mer tiltrukket av en fyr der jeg liker personligheten, om han er sjarmerende, osv. Så det handler om mye mer enn bare utseende. 

• Liker 1
Skrevet

Er 50, slank og tar vare på meg selv, vil selvfølgelig ha en mann som også er slank og tar vare på seg selv. Personlighet hjelper ikke om fyren er dvask og overvektig. Klarer ikke se for meg å være intim med noe slikt. 

Anonymkode: 76ec5...3c0

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan tenne på for eksempel lukt og stemme :) Det er vel kropp i en forstand det også? :)

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Kropp har veldig mye å si, men det trenger ikke bety at du er så kresen. Kropp er jo bare helt fantastisk. Det viktigste er kanskje at hun elsker sin egen kropp, og viser det. Forutsatt selvsagt, at det er noen rimelige grunner til å gjøre det, fysisk sett. Det er et veldig lite strengt krav som ganske mange innfrir faktisk. 

Skrevet

For meg er det viktig at mannen er veltrent. Trenger ikke være noen supermodell, men litt synlig muskulatur bør det være. 

• Liker 1
Skrevet

For meg er det hele pakken som er avgjørende på en mann. Jeg må like måten han er på mer enn utseende hans føler jeg. Men må føle at han tiltrekker meg såklart. kjemi er viktigst. 

Anonymkode: a9c03...c53

Skrevet

Utseendet er førsteinntrykket, men som vi alle vet så synes vi mennesker er penere når vi liker personligheten deres.

Det viktigste for meg med utseendet er at kjæresten min tar vare på seg selv ved at han ikke blir tjukk. Krever ikke sixpack, men det at han viser innsats ved at han ivaretar kroppen sin, det er attraktivt for meg. Og at han jevnlig drar til frisøren, til tannlegen, bryr seg litt om hvordan han ser ut rett og slett. 

Objektivt sett er nok kjæresten min "helt vanlig", men for meg er han jo veldig kjekk :)

Anonymkode: 3cddd...06b

• Liker 1
Skrevet

Ja!

Voksen mann (passert 50) og jeg kan ikke annet enn å erkjenne at utseende/kropp (på min partner) betyr mye! Men på ingen måte "alt". Verden er full av flotte vakre kvinner så selvsagt betyr personlighet, holdninger, verdier, humor, omsorgsevner og alt det andre også svært mye. Men ja - kommer ikke vekk fra eksteriøret. 

Deal with it ladies (and yes, I know you are). 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...