AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg har fått en liktorn under ene beinet. Har prøvd liktornplaster, fotpleie og fastlege. Legen henviste meg videre til å få fjernet den på sykehuset, men det var i april, så det er sikkert ikke prioritert pga koronaen. Uansett, tenker mest på hvordan jeg kan forebygge vonde føtter, hard hud og liktorner. Tror jeg antagelig går feil på beina, men hvor kan jeg gå når ikke legen vet eller henviser meg noe sted? Privat? Noen som har hatt tilsvarende trøbbel og blitt henvist noe sted for hjelp? Usikker på hva som trengs, operasjon, spesialsåler eller noe. Lurer også på hvor man kan få kjøpt gode såler med demping til vintersko og joggesko. Kjøper gode sko av kvalitet, men får fortsatt vondt i føttene. Både under hælen, stortærne og forfoten. Anonymkode: 31b19...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 18. januar 2021 #2 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg har unngått tilbakefall med liktorner av å jevnlig file ned der jeg får tykk hud. Mine ble jeg kvitt med liktornplaster. Jeg er også plattfot, og fikk ordnet med såler hos et treningssenter som tilbyr det. Så går an å se om du har lignende i området ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Del Skrevet 18. januar 2021 pia mater skrev (Akkurat nå): Jeg har unngått tilbakefall med liktorner av å jevnlig file ned der jeg får tykk hud. Mine ble jeg kvitt med liktornplaster. Jeg er også plattfot, og fikk ordnet med såler hos et treningssenter som tilbyr det. Så går an å se om du har lignende i området ditt. Takk, er flink til å smøre og file, men siden det nok er et underliggende problem ser føttene liksom helt fine ut men er harde. Skal sjekke hos treningssenter, takk 😊 Anonymkode: 31b19...402 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå