Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det slik at mannen alltid tar kontakt dersom han er interessert? Er det slik at det er gutten som skal ta det første steget 🤔

Anonymkode: 58a13...74f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møttes hos felles venner og har vært like ivrig på å ta kontakt. 

Alle, uansett kjønn, bør ta kontakt når de er interessert i noen. Ikke for pågående, men vise interesse. 

Anonymkode: 4f957...fa3

• Liker 5
Skrevet

Jeg tok kontakt først, kvinne. 

Anonymkode: 3ac22...a1f

Skrevet

Det var han som tok kontakt først, men det betyr ikke at jeg aldri tok kontakt med menn da jeg var singel, for det gjorde jeg. Det var jeg som inviterte han på date.  

Anonymkode: 75394...828

Skrevet

TS!

Jeg har et godt øye til en fyr, og tror han har det til meg også. I allefall det jeg føler, men man vet jo aldri :) 

Vi har vært på hils i flere år, men jeg har aldri fått pratet med han. Vi jobber i samme området. Jeg tok motet til meg før jul og la han til på facebook, men har ikke turt å skrive noe til han 😅 jeg tror han er veldig sjenert også...

Anonymkode: 58a13...74f

Skrevet

Det var han som kontakt først.💗

Skrevet

Vi møttes via Tinder, jeg skrev til han først. Han tok initiativet til å møtes.

Anonymkode: 7c1b0...f22

Gjest Alterego666
Skrevet

Hun tok utrolig nok kontakt først på en datingnettside. Det jeg markedsførte på min profil stod veldig i motsetning til det hun søkte. Senere skulle det vise seg at hun ble tiltrukket av ærlighet og direkte språk.

Skrevet

Vi kjente hverandre litt fra før, jeg sendte ham en mld om vi skulle ta en øl eller kaffe. Det ble endret til middag hos meg, men ja, jeg var først ute. 

Skrevet

Til han som nå er min samboer så ropte jeg ut at jeg syns han var så kjekk og lurte på alderen hans. Jeg er egentlig veldig sjenert, så litt alkohol gjorde jo susen 😂 

Jeg ville ikke ha noe rot i fylla så stakk fra stedet etter en kort samtale, men vi fant hverandre igjen på nett senere. 

Man må bare hoppe i det. Neste gang du ser han så kan du prøve på litt mer enn et hei. 

Anonymkode: 3ac22...a1f

• Liker 1
Skrevet

Det husker jeg faktisk ikke. Men siden vi møttes på en dateingside, så var det vell nesten garantert jeg (mann) som sendte den første meldingen.

Anonymkode: 81d9d...216

Skrevet

Jeg tok kontakt med han først, men så skal det sies at jeg var interessert i han lenge før han ante hvem jeg var. :) Vi er begge ganske sjenerte, men han hakket mer enn meg. 

Anonymkode: 24112...17f

Skrevet

Han tok kontakt først. :) Jeg hadde akkurat rukket å registrere meg på en datingside. :)

Anonymkode: c8a05...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...