Gå til innhold

Han har med gjevne mellomrom søkt opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dame fra fortiden hans gjennom hele vårt forhold på 8år. 
Konfronterte han med dette i sommer, da sa han hun hadde løyet på seg en graviditet for å holde på han, at han bare søkte henne opp for å se hvordan hun tullet til livet sitt etter hun prøvde tulle til hans.... 

Har mine tvil ang dette svaret. 
Ønsker andres synspunkter?

Anonymkode: 539d6...1d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har søkt om min første kjæreste et par ganger, bare for å se hvordan han ser ut. Og et par andre også... 

Betyr ingenting annet enn nysgjerrighet. Han første var liksom første kjæresten min, men jeg føler absolutt ingenting for han. Er bare nysgjerrig på hvordan livet hans ble osv. 

Tror ikke du trenger å legge så mye i det.. Tror kanskje jeg hadde syns det hadde vært vanskelig å svare på hvorfor jeg har søkt han opp til mannen min, uten at det høres dumt ut. Er iallefall ikke noe jeg vil ha ut av "søket"... 

• Liker 6
Skrevet
Jajajane skrev (6 minutter siden):

Jeg har søkt om min første kjæreste et par ganger, bare for å se hvordan han ser ut. Og et par andre også... 

Betyr ingenting annet enn nysgjerrighet. Han første var liksom første kjæresten min, men jeg føler absolutt ingenting for han. Er bare nysgjerrig på hvordan livet hans ble osv. 

Tror ikke du trenger å legge så mye i det.. Tror kanskje jeg hadde syns det hadde vært vanskelig å svare på hvorfor jeg har søkt han opp til mannen min, uten at det høres dumt ut. Er iallefall ikke noe jeg vil ha ut av "søket"... 

hadde det bare vert et par ganger. Men det har vert mye og ofte til tider.

Skrevet

Hadde ikke trodd ett ord av det han sier. For det første er det utrolig sjeldent at kvinner lyger på seg graviditeter. Og han kan jo ikke være så skrudd at han sitter i 8 år og godter seg over hennes eventuelle misery. Tror nok det ugler i denne mosen..

Anonymkode: d47f7...e31

• Liker 2
Gjest Lunaris
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En dame fra fortiden hans gjennom hele vårt forhold på 8år. 
Konfronterte han med dette i sommer, da sa han hun hadde løyet på seg en graviditet for å holde på han, at han bare søkte henne opp for å se hvordan hun tullet til livet sitt etter hun prøvde tulle til hans.... 

Har mine tvil ang dette svaret. 
Ønsker andres synspunkter?

Han lyver. 

Skrevet

Det er vanlig å stalke exer og gamle flammer litt på sosiale medier av og til, uten at det ligger noe mer bak det. Har du aldri kjedet deg, sittet våken og bare plutselig havnet inn på profiler av mennesker fra fortiden? Bare for å sjekke ut hva de holder på med? 

• Liker 2
Skrevet

Dette er vanlig. Betyr ingenting.

Anonymkode: 24b0b...55b

• Liker 3
Skrevet

Jeg søker opp folk stadig vekk. Gamle klassevenner, kolleger jeg jobbet med for mange år siden, ekser osv. Er ren nysgjerrighet, selvom personene ikke betyr noe lenger. Tror alle mennesker som bruker sosiale medier gjør det der. 

Anonymkode: 2db37...6e5

Skrevet

Hvis hun har et barn på 7-8 år så vet du nok hvorfor han søker henne opp.

Evt er det dette han selv har vært redd for.

Anonymkode: b48af...ce0

Skrevet

Hvordan vet du at han jevnlig søker henne opp? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...