Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg så ut som en dass. Og det gjorde han og det takraset av et ludder han drassa med seg også. At jeg brukte to år på det spetakkelet der, som planla ferietur til LA med en annen jente enn meg mens vi var sammen. Snakk om å ha null bakkekontakt. Fy søren så ego og slem han var. Psykisk mishandling til tusen. Glad jeg fikk meg unna. 

Anonymkode: de7e7...654

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du klar over hva psykisk mishandling er? Hilsen voldsoffer

Anonymkode: e31a2...f77

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenkte det samme. 

Anonymkode: 31c5c...91e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Eh ja. Har ikke fortalt alt her. Men, gaslighting var det mye av.

Hver gang jeg tok opp noe på en forsiktig måte ved å si «det du føler er feil! Alt du føler er feil!» hvis jeg mista et helt vanlig glass med vann, kunne han kjefte og smelle dører og stå oppi ansiktet mitt og hyle og brøle og heve hånda som for å late som om han skulle slå meg og oppføre seg veldig truende.  Jeg kunne skjelve i flere timer etterpå og gikk på eggeskall rundt han fordi han plutselig kunne klikke samt at han skulle legge skylda på meg for absolutt alt som gikk galt. Så ikke kom og si jeg ikke vet hva psykisk mishandling er. Han der holdt på i to år med det, på alle vis.

Utroskap var bare én av tingene som var ille med forholdet. Han følte det som sin fulle rett til å være utro. 

Men det å umyndiggjøre meg, gaslighte og å kjefte og klikke på meg hele tida for alt. Han tok aldri ansvar for sine egne handlinger men la alltid skylda på alle andre. Meg inkludert. Silent treatment over perioder for å straffe meg, lekte med følelsene og hodet mitt. Kunne peke på meg eller holde meg fast mens han hvisket trusler inni øret mitt. Mer du vil vite? Skal jeg brette ut hele forholdet fra a til å? For det er mer enn nok å fortelle...

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eh ja. Har ikke fortalt alt her. Men, gaslighting var det mye av. (...)

Så ikke kom og si jeg ikke vet hva psykisk mishandling er. (...)

Mer du vil vite? Skal jeg brette ut hele forholdet fra a til å? For det er mer enn nok å fortelle...

Hvorfor reagerer du slik? Det er da ingen her som har skrevet at du ikke vet hva psykisk mishandling er, eller som har bedt deg redegjøre for noe som helst...

Anonymkode: f8cc0...070

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tenkte det samme. 

Anonymkode: 31c5c...91e

Hvorfor, utifra innlegget, skulle hun ikke forstå det? Må man utdype hva man mener med et utsagn når man skriver noe her bestandig? Sykt unødvenig kommentar. 

ts, bra du kom deg ut. det viser ingenting annet enn styrke💕 jobb for å finne tilbake til deg selv, og troen på menneskeheten, ikke minst mannfolk😘

Anonymkode: 8d730...867

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Slutt å bry deg om eksen, og kom deg heller videre.

Skrevet
Catalina Culès skrev (7 minutter siden):

Slutt å bry deg om eksen, og kom deg heller videre.

Bryr meg ikke om han! Er glad jeg slipper den psykopaten!ø hvor det viktigste i verden var å få oppmerksomhet fra andre damer og å sikle på tenåringer, noe som i seg selv er sykt når han er langt over førti...

En som brøler og oppfører seg som ei apekatte fordi vannet i springen er varmt etter forrige person som dusjet hvor han skal overdrive og gi personen skylda for at han «nesten brant ihjel» seg istedenfor å ta ansvar ved å sjekke temperaturen på vannet selv, slik normale voksne mennesker gjør før de stikker hodet under dusjen. Uansett hva man gjør, blir galt for den type mennesker. 

Å tilfeldig se han, var bare en påminnelse om all dritten han gjorde mot meg og jeg priser meg lykkelig over å ha kommet meg ut av elendigheten hans. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Eh ja. Har ikke fortalt alt her. Men, gaslighting var det mye av.

Hver gang jeg tok opp noe på en forsiktig måte ved å si «det du føler er feil! Alt du føler er feil!» hvis jeg mista et helt vanlig glass med vann, kunne han kjefte og smelle dører og stå oppi ansiktet mitt og hyle og brøle og heve hånda som for å late som om han skulle slå meg og oppføre seg veldig truende.  Jeg kunne skjelve i flere timer etterpå og gikk på eggeskall rundt han fordi han plutselig kunne klikke samt at han skulle legge skylda på meg for absolutt alt som gikk galt. Så ikke kom og si jeg ikke vet hva psykisk mishandling er. Han der holdt på i to år med det, på alle vis.

Utroskap var bare én av tingene som var ille med forholdet. Han følte det som sin fulle rett til å være utro. 

Men det å umyndiggjøre meg, gaslighte og å kjefte og klikke på meg hele tida for alt. Han tok aldri ansvar for sine egne handlinger men la alltid skylda på alle andre. Meg inkludert. Silent treatment over perioder for å straffe meg, lekte med følelsene og hodet mitt. Kunne peke på meg eller holde meg fast mens han hvisket trusler inni øret mitt. Mer du vil vite? Skal jeg brette ut hele forholdet fra a til å? For det er mer enn nok å fortelle...

Ble jeg skrev feil her. Altså hver gang jeg tok opp noe på en forsiktig måte, svarte han med: Det du FØLER er FEIL! Alt du tror er feil! Aøt du føler er feil! Du har feil! Jeg har rett! Alltid! 

Sånt går ikke an å forholde seg til...

Skrevet

Men nå er det kanskje en annen kvinne som får samme behandling som du gjorde av han, også presterer du å kalle henne et takras av et ludder?! Om noe høres du jo ekstremt bitter ut for at han har gått videre, ikke en som er glad for å kommet deg ut av et forhold der du påstår at du ble utsatt for psykisk mishandling. Må si jeg lurer litt på hvordan du også var mot han, med tanke på hvordan du omtaler andre mennesker...

Anonymkode: db8df...961

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men nå er det kanskje en annen kvinne som får samme behandling som du gjorde av han, også presterer du å kalle henne et takras av et ludder?! Om noe høres du jo ekstremt bitter ut for at han har gått videre, ikke en som er glad for å kommet deg ut av et forhold der du påstår at du ble utsatt for psykisk mishandling. Må si jeg lurer litt på hvordan du også var mot han, med tanke på hvordan du omtaler andre mennesker...

Tro hva du vil. Kasta vekk to år på å få ødelagt så mye, og hun så ille ut, har lov til å ha en mening. 

Mer ikke han som gikk videre. Bar jeg som gikk den gangen. Det tok han såpass dårlig at han trua meg med både det ene og det sndre etterpå men da var jeg allerede fri fra han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helt enig med deg!

Anonymkode: 2b90b...9f4

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Sånt går ikke an å forholde seg til...

Likevel holdt du deg i forholdet i to år. Det er ikke til å forstå.

Skjønner ikke helt hva du lurer på her, teit at du reagerte så på å se eksen og hans nye kjæreste.

Anonymkode: 14bb7...352

Skrevet

Du så eksen din sammen med en prostituert?

Anonymkode: da1c6...372

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du så eksen din sammen med en prostituert?

Anonymkode: da1c6...372

Hun sier jo at hun gjorde det.

Anonymkode: dbac4...509

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...