AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Jeg ønsker å ta fettsuging av magen og kanskje ryggen. Jeg lurer på om det er noen her som har tatt fettsuging og vet hvordan dette fungerer. Jeg er 1.60 høy, veier 59kg og er normalvektig. Men har veldig mye magefett så kroppen blir uproporsjonal. kroppen min har alltid vært slik. Siden jeg var barn har jeg alltid hatt mye mage men ellers vært slank og fin. Nå begynner jeg å bli lei av denne magen og vurderer å ta fettsuging. Er det noen her som kan dele sine erfaringer ? Kom fettet tilbake på det området du fettsuget eller kom det fett andre steder på kroppen ? Anonymkode: dc921...570 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Kroppen skaper nye fettceller ja. Gjorde dette selv for mange år siden. Anonymkode: e0af2...713 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Kroppen lager nye fettceller men disse samler seg ikke på samme sted som du fettsugde. Det fikk jeg beskjed om Anonymkode: 554fc...03b 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kroppen skaper nye fettceller ja. Gjorde dette selv for mange år siden. Anonymkode: e0af2...713 Åjaa Ok. Hvor var det fettet begynte å legge seg hos deg ? 😊 Anonymkode: dc921...570
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Åjaa Ok. Hvor var det fettet begynte å legge seg hos deg ? 😊 Anonymkode: dc921...570 For noen legger det seg odde plasser. Det kan være mer dobbelthake, større armer, at fettet legger seg der på rygg/mage man ikke fettsugde. Har «drømt» litt om å fjerne fett fra mage selv, men ifølge undersøkelser legger man på seg fettet igjen innen 1 år. Ikke akkurat der du fettsugde, selv om det skjer for noen. Anonymkode: 7c7de...721 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): For noen legger det seg odde plasser. Det kan være mer dobbelthake, større armer, at fettet legger seg der på rygg/mage man ikke fettsugde. Har «drømt» litt om å fjerne fett fra mage selv, men ifølge undersøkelser legger man på seg fettet igjen innen 1 år. Ikke akkurat der du fettsugde, selv om det skjer for noen. Anonymkode: 7c7de...721 Ok. Så det du sier er at fettet som egentlig lå der du fettsuget, finner en annen plass å legge seg på? Det vil da si at hvis jeg fettsuger halve magen. Altså nedre den al magen og halve ryggen der jeg har bh valker, også på siden av magen. Så kan kanskje fettet etterpå legge seg på øvre del av magen ? Guuud hvordan vil jeg se ut da ?? Da blir jeg hvertfall uproporsjonal 😩🙄 Vil gjerne høre fra noen som har tatt fettsuging og som kan fortelle hvor fettet la seg etterpå. Synd jeg ikke kjenner noen som har tatt fettsuging 😂 Anonymkode: dc921...570
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Nei. Der du fjerner fettcellene vil det ikke dannes mye. Kroppen lager ikke nye fettceller, men andre fettceller på kroppen kan øke Anonymkode: 7f1ff...d42
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 Skal bytte ut silikon og lurer på oppstramming av mage med fettsuging i tillegg selv. Min mage er litt slapp så den vil nok ikke bli fin med bare fettsuging. Man har jo ikke lyst å legge de magekiloene på meg et annet sted. Men alt kommer an på pris og hvor lang rekonvalens jeg må ha. Anonymkode: 5ad09...d8e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #9 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal bytte ut silikon og lurer på oppstramming av mage med fettsuging i tillegg selv. Min mage er litt slapp så den vil nok ikke bli fin med bare fettsuging. Man har jo ikke lyst å legge de magekiloene på meg et annet sted. Men alt kommer an på pris og hvor lang rekonvalens jeg må ha. Anonymkode: 5ad09...d8e Da kan du jo faktisk flytte magefettet til brystene istedenfor å sette inn nytt silikon, men mindre du ønsker store bryster Anonymkode: a65cf...089 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ok. Så det du sier er at fettet som egentlig lå der du fettsuget, finner en annen plass å legge seg på? Det vil da si at hvis jeg fettsuger halve magen. Altså nedre den al magen og halve ryggen der jeg har bh valker, også på siden av magen. Så kan kanskje fettet etterpå legge seg på øvre del av magen ? Guuud hvordan vil jeg se ut da ?? Da blir jeg hvertfall uproporsjonal 😩🙄 Vil gjerne høre fra noen som har tatt fettsuging og som kan fortelle hvor fettet la seg etterpå. Synd jeg ikke kjenner noen som har tatt fettsuging 😂 Anonymkode: dc921...570 Ja? Det gjør det - ett sted må det jo ta veien. Man kan være heldig og få det en naturlig/logisk plass, ifølge undersøkelsene så er endel fornøyde tross at fettet har kommet tilbake fordi proporsjonene fortsatt er endret. Men ja, man kan få det eksempelvis på hoftene - eller ben/rumpe, altså det vet man jo ikke på forhånd. Hadde jeg vært garantert at det la seg på rumpe og bryst hadde jeg gjort det selv, men for alt jeg vet legger det seg heller på legger og rygg eller armer/ansikt. Dette er individuelt, du får ikke ett svar. Anonymkode: 7c7de...721
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #11 Skrevet 20. januar 2021 Du kan risikere å få en feit arm eller lignende (altså usymmetrisk fettlagring). Skulle jeg tatt sjansen skulle jeg ha prøvd alt og fortsatt vært betydelig misfornøyd. Og jeg skulle være ferdig med barn også. Anonymkode: 42519...011
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #12 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja? Det gjør det - ett sted må det jo ta veien. Man kan være heldig og få det en naturlig/logisk plass, ifølge undersøkelsene så er endel fornøyde tross at fettet har kommet tilbake fordi proporsjonene fortsatt er endret. Men ja, man kan få det eksempelvis på hoftene - eller ben/rumpe, altså det vet man jo ikke på forhånd. Hadde jeg vært garantert at det la seg på rumpe og bryst hadde jeg gjort det selv, men for alt jeg vet legger det seg heller på legger og rygg eller armer/ansikt. Dette er individuelt, du får ikke ett svar. Anonymkode: 7c7de...721 Ja det var det da 😂 man vet ikke dette på forhånd 😩 hvis det legger seg på lår, rumpe eller ansiktet er det supert for meg 😂 da jeg har ett ganske smalt ansikt. Men om deg skulle legge seg på øvre del av ryggen eller øvre del av magen, sånn at jeg blir sendes ut som en gorilla, nei da er det bedre med den doughnut magen jeg har nå😂 ts Anonymkode: dc921...570
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #13 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det var det da 😂 man vet ikke dette på forhånd 😩 hvis det legger seg på lår, rumpe eller ansiktet er det supert for meg 😂 da jeg har ett ganske smalt ansikt. Men om deg skulle legge seg på øvre del av ryggen eller øvre del av magen, sånn at jeg blir sendes ut som en gorilla, nei da er det bedre med den doughnut magen jeg har nå😂 ts Anonymkode: dc921...570 Jeg tenker litt det samme selv. Hadde jeg hatt en fast vekt hele livet er det nå en ting, men jeg varierer pga stoffskiftet og kan ikke styre alt med kosthold på pluss eller minusside. Lurer også på om det blir helt kårny om jeg går ned i vekt, type sånn «stygg» mage med mye løs hud 🤔Altså, stygt er det jo ikke naturlig - men gidder ikke betale masse penger og ligge i narkose for å ville skjule noe annet istedet. Anonymkode: 7c7de...721
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #14 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 22.46): Åjaa Ok. Hvor var det fettet begynte å legge seg hos deg ? 😊 Anonymkode: dc921...570 Samme sted. Anonymkode: e0af2...713
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #15 Skrevet 20. januar 2021 Jeg hadde fettsuging på nederste del av magen for mange år siden ifbm bukplastikk. Mange år senere gikk jeg opp i vekt igjen. Etter det har jeg gått både ned og opp, men fettet legger seg nå på øvre del av magen (valk over navlen) i stedet for nedre del der jeg er fettsugd. Har aldri hatt valk der oppe før. Jeg er sånn som får hvert eneste ekstra gram på overkroppen, hadde kanskje vært annerledes hvis jeg fikk det på lår/rumpe i stedet. Anonymkode: 0c061...165
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #16 Skrevet 20. januar 2021 Her fikk jeg litt fettsuging av magen da jeg tok bukplastikk. Men jeg hadde lite fett på magen, det har jeg alltid hatt. Og ca 5 år etterpå la jeg på meg, og la da på meg jevnt over kroppen, og magen. Nå er jeg normalvektig igjen, men føler jeg har litt mer fett på magen enn før. Men det kan vel og komme av at jeg er i midten av 40 årene nå. Anonymkode: 53905...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå