AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 I morgen har jeg fri.... det er jeg veldig dårlig på. Hva gjør du når du fri en dag? Anonymkode: b04df...614
Metalbitch Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Jeg ville gått en topptur på ski om jeg hadde fri i mårra. Trives best når jeg er fysisk aktiv. 1
Apekatten Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Vasker leiligheten, vasker klær, går tur med podkast på øret, leser bok, ser serie. 2
marleneK92 Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 I disse tider? Netflix, blitt endel kvinneguiden de siste dagene, rydder, planlegger, musikk (gjerne danse til musikken en gang i blandt), skulle egentlig ta spa dagen jeg glemte bort igår idag men det ble ikke sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Går tur, rydder/vasker hjemme, går på café med ei venninne, strikker, ser på serie. Anonymkode: 4c523...a8a 1
Lill3My Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 (endret) Fint vær; god og lang tur, aller helst i skog og mark eller fjell. Gjerne etter en litt treg morgen med kaffe og noen kapilter i en en god bok. Dårlig vær: styrkeøkt (eller i disse dager en hjemmeøkt) Ellers ymse rydde/organisere- prosjekter eller husvask. Trekke en god kanne te, lese en god bok, tegne, lytte til lydbok, eller... siden jeg også hsr en liten nerd inni meg: Nintendo. Og dersom jeg vet de neste dagene er hektiske tar jeg gjerne et tak for å gjøre dem enklere: forbereder middager, tar klesvask osv Endret 18. januar 2021 av Lill3My 1
Stoltskeiv Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 Som student, så føler jeg at jeg aldri har fri, selv når jeg har fri. Jobber alltid med noe, men de dagene jeg klarer å koble av, så setter jeg på en serie, eller så er jeg ute i naturen.
Jessic_a Skrevet 19. januar 2021 #9 Skrevet 19. januar 2021 (endret) Jeg går bort til kjøkkenet i pysj, lager meg digg mat i pysj. Legger på en ansiktsmaske og fyller en termos med kaffe og går tilbake til senga- i pysj og setter på seriemaraton 😁 Veldig sjeldent jeg kan gjøre slikt. Endret 19. januar 2021 av Jessic_a
Gjest Føsleguri Skrevet 19. januar 2021 #10 Skrevet 19. januar 2021 Går fjelltur Shopping Håndarbeid Puslespill Soler meg om sommeren når det varmt Husarbeid Ser sport på TV
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #12 Skrevet 19. januar 2021 Fridagene har en tendens til å fly avgårde, jeg legger alltid "store" planer (gjerne med egenpleie involvert) men ender opp med å se serie bare avbrutt av litt husarbeid fordi jeg får så dårlig samvittighet for å ikke ha gjort noe 😂 De GODE fridagene derimot, starter jeg dagen med en god frokost og så går jeg ut enten en tur i marka eller bare en gåtur. Da kjenner jeg at jeg har brukt fridagen til noe nyttig 👍 Anonymkode: 20d8e...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå