Gå til innhold

Hva gjør du en fridag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen har jeg fri.... det er jeg veldig dårlig på. 
Hva gjør du når du fri en dag?

Anonymkode: b04df...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ligger i senga

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville gått en topptur på ski om jeg hadde fri i mårra. Trives best når jeg er fysisk aktiv.

• Liker 1
Skrevet

Vasker leiligheten, vasker klær, går tur med podkast på øret, leser bok, ser serie.

• Liker 2
Skrevet

I disse tider? Netflix, blitt endel kvinneguiden de siste dagene, rydder, planlegger, musikk (gjerne danse til musikken en gang i blandt), skulle egentlig ta spa dagen jeg glemte bort igår idag men det ble ikke sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Går tur, rydder/vasker hjemme, går på café med ei venninne, strikker, ser på serie.

Anonymkode: 4c523...a8a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fint vær; god og lang tur, aller helst i skog og mark eller fjell. Gjerne etter en litt treg morgen med kaffe og noen kapilter i en en god bok.

Dårlig vær: styrkeøkt (eller i disse dager en hjemmeøkt)

Ellers ymse rydde/organisere- prosjekter eller husvask.

Trekke en god kanne te, lese en god bok, tegne, lytte til lydbok, eller... siden jeg også hsr en liten nerd inni meg: Nintendo.

Og dersom jeg vet de neste dagene er hektiske tar jeg gjerne et tak for å gjøre dem enklere: forbereder middager, tar klesvask osv

Endret av Lill3My
  • Liker 1
Skrevet

Som student, så føler jeg at jeg aldri har fri, selv når jeg har fri. Jobber alltid med noe, men de dagene jeg klarer å koble av, så setter jeg på en serie, eller så er jeg ute i naturen.

Skrevet (endret)

Jeg går bort til kjøkkenet i pysj, lager meg digg mat i pysj. Legger på en ansiktsmaske og fyller en termos med kaffe og går tilbake til senga- i pysj og setter på seriemaraton  😁 Veldig sjeldent jeg kan gjøre slikt. 

Endret av Jessic_a
Gjest Føsleguri
Skrevet

Går fjelltur

Shopping

Håndarbeid

Puslespill

Soler meg om sommeren når det varmt

Husarbeid 

Ser sport på TV

Skrevet

Retter stiler stort sett

Skrevet

Fridagene har en tendens til å fly avgårde, jeg legger alltid "store" planer (gjerne med egenpleie involvert) men ender opp med å se serie bare avbrutt av litt husarbeid fordi jeg får så dårlig samvittighet for å ikke ha gjort noe 😂

De GODE fridagene derimot, starter jeg dagen med en god frokost og så går jeg ut enten en tur i marka eller bare en gåtur. Da kjenner jeg at jeg har brukt fridagen til noe nyttig 👍

Anonymkode: 20d8e...7c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...