AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Hei🙂 Har i går og i dag kjent på noe som kan minne om ligamentsmerter. Husker dette fra sist graviditet, disse dragningene i livmoren var grunnen til at jeg mistenkte jeg var gravid. Og det var jeg jo! I følge syklusen min har jeg hatt eggløsning for 3-4 dager siden, altså er alt for tidlig å teste. Kan ikke huske at disse smertene kom så tidlig sist gang. Har ingen andre symptomer på være gravid, men vi bruker ikke prevensjon og har snakket om at nr. 2 er veldig velkommen🥰 Dere som husker, hvor tidlig fikk dere disse ligamentsmertene? Anonymkode: a0f7d...91a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Tror jeg var rundt 8-9 uker da jeg begynte å kjenne dette Anonymkode: bd96b...9b7
Gjest Traktorkusken Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Fikk de veldig tidlig, tror det var rundt 4-5 uker at jeg startet å kjenne ligamentsmerter.😊
Skogkløver Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 I uke 5, kjentes ut som menssmerter på ene siden. Derfor jeg tok test 😅
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Ca uke 5 begge svangerskap, første tegn begge ganger Anonymkode: eda1d...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå