AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Del Skrevet 18. januar 2021 Hei, har alltid slitt med at jeg har veldig kraftige og tydelige "fat rolls" når jeg sitter, ekstremt sjenerende, er mann på rundt 20 år. Er normalvektig, men muligens veldig lite muskler på overkroppen? Søstra mi har det samme, men det er vel mer normalt hos damer? Uansett, kan det tyde på at det er genetisk? Er det noe som kan gjøres med det da? Vil de forsvinne sakte men sikkert om jeg trener TUNG styrke, spiser protein og går ned i vekt? Ser ca sånn ut, eksempelbilde: https://saltysoulsexperience.com/wp-content/uploads/2017/12/Screen-Shot-2017-12-03-at-4.52.38-PM.png Anonymkode: 8770b...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Del Skrevet 18. januar 2021 Om huden er så stram at man ikke får valker når man sitter, har ikke kroppen evne til å stå. Du skal jo ha så mye hud på magen at du til og med kan strekke den bakover og gå ned i bro, og da er det naturlig at det blir "overflødig" hud når man sitter. Anonymkode: f31c4...88c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om huden er så stram at man ikke får valker når man sitter, har ikke kroppen evne til å stå. Du skal jo ha så mye hud på magen at du til og med kan strekke den bakover og gå ned i bro, og da er det naturlig at det blir "overflødig" hud når man sitter. Anonymkode: f31c4...88c Ja, jeg vet at det er normalt at valker syns når man sitter. Men mine er såpass ekstreme at det er ekstremt sjenerende. Er det det å gå ned i fettprosent som gjelder da? Skal sies at jeg har minimalt med muskler på overkroppen, som mulig gjør det enda verre Anonymkode: 8770b...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Del Skrevet 18. januar 2021 Du må ned i fettprosent og opp i muskulatur. Vekttrening og bedre kosthold. Utallige trenings og fitnessider på nett å lese seg opp på 💪 Anonymkode: 1c8ea...aa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må ned i fettprosent og opp i muskulatur. Vekttrening og bedre kosthold. Utallige trenings og fitnessider på nett å lese seg opp på 💪 Anonymkode: 1c8ea...aa7 Takk for tips! Men tror du det går ann om jeg går litt i underskudd, og bygge muskler + tape fett? Anonymkode: 8770b...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg tviler på at det eksemplet er så representativt. For meg ser det ut som en slank kvinne som har litt slapp magehud etter fødsel. (Jeg kjenner meg igjen) Du er en ung mann, så det ekstra du har på magen er mest sannsynlig fett og ikke slapp hud (dersom du ikke har gått rask ned i vekt). Du må ned i fettprosent. Kaloriungerskudd og styrketrening er veien å gå 👍 Anonymkode: ed64d...09c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tviler på at det eksemplet er så representativt. For meg ser det ut som en slank kvinne som har litt slapp magehud etter fødsel. (Jeg kjenner meg igjen) Du er en ung mann, så det ekstra du har på magen er mest sannsynlig fett og ikke slapp hud (dersom du ikke har gått rask ned i vekt). Du må ned i fettprosent. Kaloriungerskudd og styrketrening er veien å gå 👍 Anonymkode: ed64d...09c Ikke rast ned i vekt nei Er nok det ja. Har ekstremt minimalt med muskler på overkroppen, så er nok det ja, men er så vanskelig å kombinere bygge muskler + tape fett, mer opp i kg kan jeg ikke gå, så prøver å legge meg i underskudd og trene tung styrke med masse proteiner pr dag. Anonymkode: 8770b...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #8 Del Skrevet 18. januar 2021 Du vil miste fett om du bygger muskler. Jeg får også sånn mage om jeg ikke trener styrke tre ganger i uka. Løp litt intervaller, men fokuser på protein og styrke. Anonymkode: cbb5e...311 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #9 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du vil miste fett om du bygger muskler. Jeg får også sånn mage om jeg ikke trener styrke tre ganger i uka. Løp litt intervaller, men fokuser på protein og styrke. Anonymkode: cbb5e...311 Men jeg vil vel ikke bygge muskler, om jeg taper fett - som jo vil si at jeg spiser i underskudd? Eller bygger jeg litt og, iom at jeg trener styrke + spiser proteiner? Anonymkode: 8770b...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå