Grooo Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Trenger å få bestlit slike små klistrelapper med navn/telefonnr. etc, har alltid kommet reklame for det i Norgeskatalogen o.l. tidligere men nå har jeg ventet i flere måneder uten å få et slikt tilbud. Og jeg finner ikke det jeg er ute etter ved å søke på nett... Har bestilt derfra tidligere, da fikk jeg en svart liten pappeske med klistremerkerull inni... Er disse jeg er på jakt etter. Noen som kan hjelpe meg?
Grooo Skrevet 14. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2005 Takk, men det er ikke de der jeg er ute etter. Har sett de der selv, men jeg trenger fargede lapper... Glemte bare å skrive det i sta...
Cr@sh Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 På vistaprint.se kan man bestille fargerike merkelapper (klistremerker) gratis. Jeg har i hvert fall bestilt derfra flere ganger og bare betalt porto. Men det kan jo hende det er kampanjetilbud de kjører innimellom bare.... Er uansett verdt en titt...
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 http://www.navnelapper.no/askeladden/index.jsp Disse er veldig bra!
Spirito Skrevet 14. august 2005 #6 Skrevet 14. august 2005 På vistaprint.se kan man bestille fargerike merkelapper (klistremerker) gratis. Jeg har i hvert fall bestilt derfra flere ganger og bare betalt porto. Men det kan jo hende det er kampanjetilbud de kjører innimellom bare.... Er uansett verdt en titt... ← De spammer deg med reklame i årevis etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #7 Skrevet 15. august 2005 Jo, men man bruker jo en alternativ mailadresse til slikt, ikke sin vanlige. Da kan de spamme så mye de ønsker, for posten blir bare lest via nett.
Emma3 Skrevet 15. august 2005 #8 Skrevet 15. august 2005 Desse merkelappene over, er det noen av de som sitter selv om de blir vasket? Tenkte på sånne merkelapper som jeg kan merke klær med...
Grooo Skrevet 15. august 2005 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2005 Tusen takk, men jeg har fremdeles ikke funnet den ene jeg leter etter... Har bestilt visittkort fra Vistaprint tidligere og er veldig fornøyd. Tok en evighet å bli slettet fra listene derfra, men jeg har klarte det så nå får jeg ikke spam/reklame fra dem lenger heller.
Gjest Xavia Skrevet 15. august 2005 #10 Skrevet 15. august 2005 http://www.navnelapper.no/askeladden/index.jsp Disse er veldig bra! ← Helt enig! Disse har jeg brukt i mange år!
Snuppelure Skrevet 15. august 2005 #11 Skrevet 15. august 2005 (endret) Tusen takk, men jeg har fremdeles ikke funnet den ene jeg leter etter... Har bestilt visittkort fra Vistaprint tidligere og er veldig fornøyd. Tok en evighet å bli slettet fra listene derfra, men jeg har klarte det så nå får jeg ikke spam/reklame fra dem lenger heller. ← ???? I den ene linken du fikk var det jo en million etiketter å velge mellom. Eget design kunne du laste opp også. Her fant jeg mange Endret 15. august 2005 av Snuppelure
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #12 Skrevet 16. august 2005 (endret) Desse merkelappene over, er det noen av de som sitter selv om de blir vasket? Tenkte på sånne merkelapper som jeg kan merke klær med... ← Jeg jobber i barnehage og har sett massevis av forkjellige lapper. Lappene fra Askeladden er de vi går ut og anbefaler, og jeg har brukt og bruker dem fremdeles på våre ting. De tåler nitti grader i maskinen, og tåler fint oppvaskmaskin. Jeg merker termoser, ski, akebrett, cherroxer, alt av tøy, sekker, pennal, blyanter, absolutt alt du eier kan merker med disse. Endret 16. august 2005 av Tex
Emma3 Skrevet 16. august 2005 #13 Skrevet 16. august 2005 Jeg jobber i barnehage og har sett massevis av forkjellige lapper. Lappene fra Askeladden er de vi går ut og anbefaler, og jeg har brukt og bruker dem fremdeles på våre ting. De tåler nitti grader i maskinen, og tåler fint oppvaskmaskin. Jeg merker termoser, ski, akebrett, cherroxer, alt av tøy, sekker, pennal, blyanter, absolutt alt du eier kan merker med disse. ← Tusen takk Tex. Merkelapper frå Askeland er alt bestilt
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #14 Skrevet 16. august 2005 -og så tar det bare to tre dager før de ligger i postkassen
Emma3 Skrevet 17. august 2005 #16 Skrevet 17. august 2005 -og så tar det bare to tre dager før de ligger i postkassen ← Det tok 1 dag, så var de i posten, supre greier. Så no er det berre å stryke og klistre dei på ALLe plassa Ja, det var Askeladden.
Grooo Skrevet 28. august 2005 Forfatter #17 Skrevet 28. august 2005 (endret) Endelig fant jeg de jeg lette etter! Printcard het de, fant dem i en sånn "kupongavis" som kom i posten hos mamma her om dagen. Skal ha dem til jobben, så jeg trenger to-tre ruller med 1000 stk, og ville ha røde med svart tekst. Derfor jeg var så vanskelig http://www.printcard.no Endret 28. august 2005 av Grooo
tuji Skrevet 29. august 2005 #18 Skrevet 29. august 2005 Jeg kjøpte navnelapper fra Askeladden, og satt lenge og vel og strøk dem på klærne til jenta mi. Så oppdaget jeg at jeg hadde strøket på klistremerkene, ikke strykemerkene... Liten digresjon. Til hjemmelagde strikkeklær foretrekker jeg å sy inn tøylapper, og har bestilt fra sabo.no.
Gjest Gjest_tes_* Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 Jeg har kjøpt lapper til askeladden før. Sist så bestillte jeg fra Nordic print: www.nordicprint.no Ble veldig fornøyd. Ser ut som at det er samme lapper som askeladden, men jeg fikk flere lapper til en lavere pris. Rask levering var det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå