Gå til innhold

Hva er deres erfaring med Utlendinger? Er dem like gode som alle andre? Er dem bedre? Dårligere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er oppvokst og født i norge som halvt norsk halvt algerisk (ser helt norsk ut). Jeg har vært med og oppvokst sammen med utlendinger omtrent hele livet mitt, kanskje mer med dem enn norske. Med min erfaring vil jeg si at jeg har alt i alt mer dårlige erfaringer med ikke-vestlige utlendinger enn norske. Jeg har blitt mobbet gjennom skolen og på fritiden av utlendinger. Jeg har opplevd mindre sympati fra utlendinger og dårlige moraler fra dem. store deler av livet mitt har jeg hatt utlendinger som mine nærmeste venner så jeg vil virkelig at dere forstår at dette er min mening gjennom min livs erfaring. Har jeg bare vært uheldig? 

Anonymkode: d139f...f88

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror svaret ligger i hvem du møter på og ikke om det er en utlending eller ikke. 

Skrevet

Kjenner mange fine utlendinger, men mest dårlig erfaring med ikke-vestlige ja. Mye truende atferd og seksuell trakassering gjennom mange år i Oslo by.

Anonymkode: c29ac...c1c

• Liker 2
Skrevet
Lawyam skrev (49 minutter siden):

Tror svaret ligger i hvem du møter på og ikke om det er en utlending eller ikke. 

Dette!👏👏

Anonymkode: 2b7ac...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...