AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 ....hva vil være grunnen? Anonymkode: b6523...3a6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 At han føler seg låst i en situasjon han i utgangspunktet ikke skulle være i. Altså familielivet, han skulle nemlig være evig ungkar og reise verden rundt. Så kom jeg, som han ble glad i og ville være med. Og så ble jeg gravid på prevensjon, og da klarte han ikke å si jeg måtte ta abort. Anonymkode: 151ae...c0b 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 At jeg er veldig følsom og empstisk og han har lite følelser og er lite empatisk. En stor krasj og vanskelig å håndtere for begge for å si det sånn 😅 Pluss at jeg har en redsel for å bli forlatt som jeg går til psykolog jevnlig for. Men av og til kan det bli for vanskelig både for han og for meg. Anonymkode: 47b0d...036 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Utroskap, det tror jeg ikke jeg kunne klart å tilgi. Det ville ødelagt den fine nærheten vi har. Anonymkode: 14547...8a0 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 At jeg blir for lat og gjør for lite i hjemmet, så han går lei av å være den som drar lasset. Eventuelt at jeg får fødselsskader som ødelegger sexlivet. Anonymkode: 7e93c...e5a 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Godt spørsmål. Vi har snakket om nesten alt, så jeg føler meg ganske trygg. Han er veldig stabil, og ikke vanskelig å gjøre fornøyd. Han har vært gjennom en skilsmisse før, så jeg vet han er veldig bevisst på at vi skal fungere. Det måtte vært noe som endret seg etter vi fikk barn. Veldig redd for fødselsdepresjon og slikt. Anonymkode: b3ec2...d94 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 Alt styret rundt eksen hans. Anonymkode: abb69...387 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 Jeg kan jo svare selv: Hvis jeg går: Det må være hvis han ikke vil bli far. Det begynner å haste for meg med barn nå, hvis det skal bli. Hvis han går: Jeg tror og håper at hvis han går, er det pga noe viktig jeg har gjorde galt. Og ikke fordi han "mista følelser". Anonymkode: b6523...3a6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #9 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): At jeg er veldig følsom og empstisk og han har lite følelser og er lite empatisk. En stor krasj og vanskelig å håndtere for begge for å si det sånn 😅 Pluss at jeg har en redsel for å bli forlatt som jeg går til psykolog jevnlig for. Men av og til kan det bli for vanskelig både for han og for meg. Anonymkode: 47b0d...036 Dette høres nøyaktig ut som meg, og jeg HAR blitt forlatt... Anonymkode: a75f5...8b8 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #10 Skrevet 18. januar 2021 Sånn som det er nå er det ingen grunn til at det skulle bli slutt, men det som kan bli en årsak er jo når vi får barn og om han skulle ha andre forventninger til hvordan det er å bli forelder enn det han hadde tenkt og at vi blir for dårlig til å pleie forholdet når vi har fått barn, så det er selvsagt noe vi må snakke oss igjennom da begge har et sterkt ønske om å holde sammen. Anonymkode: bdbe4...3a6 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #11 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Alt styret rundt eksen hans. Anonymkode: abb69...387 Dette er også en. Jeg har ingen tvil om at han på alle måter prioriterer meg. Men han er nok som mange menn, der han vil unngå konflikt og drama og "kjøpe seg fri". Så hvis det er mye mas fra henne, kan han gi etter. Jeg er opptatt av at han ikke skal gjøre det, fordi hun krever mer og mer (mer penger, mer av barna), og hun tar hånden om han gir lillefingeren. Der er jeg mer på prinsipper, han vil bare unngå konflikt. Dette vil nok dukke opp i fremtiden også. Forhåpentligvis ikke i så stor skala at det blir et problem for oss. Anonymkode: b3ec2...d94 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #12 Skrevet 18. januar 2021 At det ikke fungerer å bo sammen. Til nå har vi bodd hver for oss å da har egentlig forholdet fungert veldig bra. Nå har jeg sagt opp leiligheten å vi skal flytte sammen. Merker bare mer og mer at det nok dessverre er en tabbe. Vi som aldri har kranglet før begynner nå å krangle om alt som har med å flytte/bo sammen. Tror egentlig forholdet kunne fungert bra om vi bodde hver for oss,men nå skal vi altså bo sammen. I begynnelsen gledet jeg meg veldig til vi skulle flytte sammen,mens nå tenker jeg egentlig at det er en tabbe som mest sannsynlig kommer til å ødelegge forholdet vårt. Men er liksom litt sent å angre nå.. Anonymkode: 7c2ba...185 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #13 Skrevet 18. januar 2021 Eller hvis han er utro. Eller hvis han ombestemmer seg anngående å få barn sammen. Anonymkode: 7c2ba...185 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #14 Skrevet 18. januar 2021 At jeg er lei av at han stadig kommer med unnskyldninger til hvorfor han ikke orker sex Anonymkode: e74de...b7c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #15 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At det ikke fungerer å bo sammen. Til nå har vi bodd hver for oss å da har egentlig forholdet fungert veldig bra. Nå har jeg sagt opp leiligheten å vi skal flytte sammen. Merker bare mer og mer at det nok dessverre er en tabbe. Vi som aldri har kranglet før begynner nå å krangle om alt som har med å flytte/bo sammen. Tror egentlig forholdet kunne fungert bra om vi bodde hver for oss,men nå skal vi altså bo sammen. I begynnelsen gledet jeg meg veldig til vi skulle flytte sammen,mens nå tenker jeg egentlig at det er en tabbe som mest sannsynlig kommer til å ødelegge forholdet vårt. Men er liksom litt sent å angre nå.. Anonymkode: 7c2ba...185 Jeg kan nesten garantere deg at det er en stor tabbe å bo sammen etter å fungert bra som særboere. Den største tabben jeg har gjort hele mitt liv er å flytte sammen med han og barna hans. Nå skal jeg flytte ut igjen og gleder meg til å "bare" være kjærester. Anonymkode: 29c94...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #16 Skrevet 18. januar 2021 At vi har «vokst fra hverandre», kommunikasjonen svikter, humoren dør. Alt er bare samarbeid om hus og heim. Forholdet er dødt. Akkurat slik som nå 🤣 Anonymkode: 47028...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #17 Skrevet 18. januar 2021 Oi, ekkelt å tenke på. Fra min side ville det nok vært enten fordi jeg ble lei av at vi levde veldig ulike liv i samme leilighet, eller at han ender opp med å ikke ville ha barn. Begge deler er realistisk. Fra hans side ser jeg for meg at det ville vært knyttet til den psykiske helsen min, eller at han tar meg i en eller annen stor løgn. Det er også veldig realistisk. Jeg håper det er oss to for alltid, men jeg blir mer og mer usikker. Anonymkode: 7dcf2...823 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #18 Skrevet 18. januar 2021 Familien til mannen. Jeg prøver å heve meg over negative kommentarer og hersketeknikker, men jeg er redd for at jeg en dag blir lei og ikke klarer mer Anonymkode: 1af90...606 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #19 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kan nesten garantere deg at det er en stor tabbe å bo sammen etter å fungert bra som særboere. Den største tabben jeg har gjort hele mitt liv er å flytte sammen med han og barna hans. Nå skal jeg flytte ut igjen og gleder meg til å "bare" være kjærester. Anonymkode: 29c94...3ed Heldigvis har han bare voksent barn. Men jeg har ett barn i skolealder da,å spørs hvordan han takler å ha ett barn hos oss på fulltid når han er vant til å bruke all tid akkurat det han vil. Han har heller aldri hatt barnet sitt mer enn annenhver helg,så tenker at han vet ikke helt hva han går til. Anonymkode: 7c2ba...185
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #20 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg kan nesten garantere deg at det er en stor tabbe å bo sammen etter å fungert bra som særboere. Den største tabben jeg har gjort hele mitt liv er å flytte sammen med han og barna hans. Nå skal jeg flytte ut igjen og gleder meg til å "bare" være kjærester. Anonymkode: 29c94...3ed Har han barna 50 eller 100% Hvorfor flyttet dere sammen - skulle dere ha felles barn? Vi har snakket mye om dette, og er enige om at leiligheten må være på 200 kvm + - nok til at jeg kan lukke en dør og være for meg selv. Anonymkode: b3ec2...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå