Brudulja Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Skal i bryllup i midten av september. Skal ha denne kjolen. Hva slags sko kan jeg ha til? Finner ingen ting som er noe fint til. Vil ikke ha så bare sko som modellen har. Blir veldig glad for noen tips
philippa starck Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Åh, disse ville vært lekre til! http://www.skoringen.no/skokatalog/skoring.../4215104881.jpg Men du vil ikke ha sandaler? Det finnes masse fint i sånne litt 50-tallsinspirerte pumps også, men tynn hæl og rund tupp. Det kunne også passet fint til kjolen!
Mrs. K Skrevet 14. august 2005 #3 Skrevet 14. august 2005 Sølvsandaler var også det første jeg tenkte på. Har sett noen fine i en vanlig skokjede, men husker ikke hvor.
Brudulja Skrevet 14. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2005 Åh, disse ville vært lekre til! http://www.skoringen.no/skokatalog/skoring.../4215104881.jpg Men du vil ikke ha sandaler? Det finnes masse fint i sånne litt 50-tallsinspirerte pumps også, men tynn hæl og rund tupp. Det kunne også passet fint til kjolen! ← Takk for svar begge to! Har tenkt på sånne 50-talls inspirerte pumps. Har et par her hjemme, syns det er veldig fint. Men har ikke sett noen jeg syns passer til kjolen enda. Jeg vil ikke gå i sandaler, for jeg syns jeg har så stygge tær (en greie jeg har fått for meg, så jeg klarer ikke gå med åpne sko dessverre...) Men hva slags farge bør jeg velge? Noen som er litt marmorerte?? Har jo ikke peiling på å kle meg jeg stakkar
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Det ser jo ut som om det er noen sølvfargede detaljer på beltet (?). Lille Vinkel Sko har kanskje noe som passer? www.lillevinkel.no tror jeg adressen er. Ellers har jeg sett endel sølvfargede pumps rundt omkring nå da... Og en av veskebutikk-kjedene har sikkert en veske i sølv Eventuelt kan du ha hvite sko og hvit veske Videre kan du ha mørkere grønt... Men da kan det bli vanskelig å finne sko og veske i lik farge
Englepus Skrevet 14. august 2005 #6 Skrevet 14. august 2005 (endret) Ville gått for sølv eller hvitt. Rosa kan sikkert og passe. Disse f.eks. Hvite sko Slingback Rosa slingback . Endret 14. august 2005 av Englepus
Brudulja Skrevet 14. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2005 Tusen takk for hjelp englepus og Frysepulver! Lille vinkel sko var det første stedet jeg sjekket faktisk. Men så ikke noe der nå. Tror jeg får dra meg en tur inn til oslo. Er litt større utvalg der. Men da er jeg ikke helt på jordet med tanke på sko, dere har svart det jeg hadde tenkt (men siden jeg ikke alltid er like flink med slike ting var det greit å få noen vink fra moteløvene her inne )
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #8 Skrevet 14. august 2005 Lykke til du finner helt sikkert noe i byen! Også blir du helt sikkert kjempeflott i bryllupet!
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #9 Skrevet 14. august 2005 Ville printet ut bilde av kjolen og tatt med meg på skorunden. Da kan du enkelt be om hjelp i butikkene
Brudulja Skrevet 14. august 2005 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2005 Lykke til du finner helt sikkert noe i byen! Også blir du helt sikkert kjempeflott i bryllupet! ← Takk for det :-) Og det var ikke så dumt å ta med et bilde av kjolen, nei! Skal nok se jeg finner noe
Brudulja Skrevet 14. august 2005 Forfatter #12 Skrevet 14. august 2005 Utrolig fin kjole, må jeg si. ← Tusen takk Tusseline! Hvis jeg bare får kjøpt teip til hengepuppene mine nå, så kan det hende at jeg kommer til å se ganske grei ut hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå