AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Jeg gikk ned 10 kg mens jeg var gravid og fødte nå. Spiste lite og merker jeg er mye slankere enn før fødsel. Men jeg spiste ikke mye pga diabetes. Nå har jeg født og ammer. Og jeg har så sykt matlyst. Spiser ikke mye men sykt lyst på kake. Kaffe og cola. Er så redd for jeg legger på meg igjen. Aldri vært så sulten/ snopesyk før. What to do? Anonymkode: 8adc9...4b5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Spis! Så lenge du greier å holde grei kontroll på blodsukkeret såklart! Barseltiden er ingen tid for slanking og denslags. Noe må man unne seg når man nettopp har født og vier all sin energi til den lille som krever alt man har å gi Anonymkode: 76110...ad5 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Er i samme situasjon. Har lyst på noe hele tiden, spesielt kaker og boller som jeg spiste lite av før jeg ble gravid. Spiser også MYE mat, mer enn samboer som er 190 og nesten 100 kg😬. Har 8 kg til startvekt, men går overraskende ikke opp I vekt (ikke ned heller😅). Jeg ammer så tipper det har noe med det å gjøre da. Men baby sover kun i vogn/bæresele så går over en mil daglig da, så hjelper nok på å holde vekta. Anonymkode: 6fe6b...a91
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Veldig vanlig. Når du ammer har du lavt østrogennivå, som rett før mensen. Da får man lyst på alt søtt. Dette varer ofte mens man ammer. Grusomt irriterende Anonymkode: 0e061...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå