AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Skal arrangere en korona vennlig barne bursdag for en 8åring med 5 gjester i privat hjem. Noen tips til leker eller hva man kan finne på hjemme med 8åringer? Det blir selfølgelig pølse å kaker, men er det noe jeg kan finne på. Med guttene bortsett fra frilek? 😀🥰 Gi meg gjerne tips hva dere har gjort eller ideer Anonymkode: 9e6e9...62c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Går de i samme klasse? Anonymkode: 8b696...cdc
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Går de i samme klasse? Anonymkode: 8b696...cdc Ja. Eller 2 av dem går ikke i samme klasse. De er sammen på skolen. Også går de på samme fotball lag. ( kansje det er en regel på det også?) Anonymkode: 9e6e9...62c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Feire ute med bålpanna og pinnebrød o.s.v Anonymkode: 2a903...699 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Er det snø eller skøyteis der dere bor, er det gøy med utebursdag. Ski, ake eller skøytebursdag Anonymkode: 56dc2...551 2
Heihola Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Utebursdag! Grille marshmallows på bål, ha uteaktiviteter og leker, sett opp lavvo evt... 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 Her jeg bor skal det regne masse hver dag å det er farlig glatt overalt pga is. Høres ikke ut som en koselig bursdag akkurat. Min erfaring er at når de er så store som 8 år så ønsker de ikke arrangerte leker,de synes det er gøyest med frilek. Anonymkode: b3b22...923
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 Istedenfor for krone, kan alle ha munnbind med tema og "sisten" med antibac, så den som harn skal prøve å fange en av de andre som skal ta på antibac og føre videre... Neida 😂 Utelek, bål, kakao, mashmellows, pølser, pinnebrød, aking 😊 Anonymkode: de5af...87e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #9 Skrevet 19. januar 2021 Kake seende ut som koronavirus! Anonymkode: de5af...87e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #10 Skrevet 19. januar 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Ja. Eller 2 av dem går ikke i samme klasse. De er sammen på skolen. Også går de på samme fotball lag. ( kansje det er en regel på det også?) Anonymkode: 9e6e9...62c Forstår ikke hvordan du har samvittighet til å potensielt sett kunne utløse karantene på tre hele klassetrinn. På vår skole har alltid hele klassetrinn fått karantene samtidig selv om kun en av fire parallellklasser på gjeldende trinn har fått påvist korona. At du har samvittighet til dette, det undrer jeg meg over. Hett tips: Bruk antibac på alle når de kommer, og mellom alle aktiviteter. Anonymkode: b73d2...171 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #11 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Istedenfor for krone, kan alle ha munnbind med tema og "sisten" med antibac, så den som harn skal prøve å fange en av de andre som skal ta på antibac og føre videre... Neida 😂 Utelek, bål, kakao, mashmellows, pølser, pinnebrød, aking 😊 Anonymkode: de5af...87e Hehehehe 🤣🤣👍👍 Anonymkode: 9e6e9...62c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #12 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forstår ikke hvordan du har samvittighet til å potensielt sett kunne utløse karantene på tre hele klassetrinn. På vår skole har alltid hele klassetrinn fått karantene samtidig selv om kun en av fire parallellklasser på gjeldende trinn har fått påvist korona. At du har samvittighet til dette, det undrer jeg meg over. Hett tips: Bruk antibac på alle når de kommer, og mellom alle aktiviteter. Anonymkode: b73d2...171 Det er ikke 3 forskjellige klassetrinn. Det er A og B i 2 klasse. 5 gjester. Alle går på Sfo sammen så De er jo sammen ute å inne. Anonymkode: 9e6e9...62c 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #13 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke 3 forskjellige klassetrinn. Det er A og B i 2 klasse. 5 gjester. Alle går på Sfo sammen så De er jo sammen ute å inne. Anonymkode: 9e6e9...62c Nå vet jeg ikke hvor du bor, men her får de ikke leke på tvers av klassene og aktiviteter for barn har vært avlyst siden starten av januar så de skal ikke omgås lagkamerater de ikke går i klasse med. På Sfo holdes alle klassene adskilt. Har du sjekket om det er slike restriksjoner hos deg? Hvorfor inviterer du ikke alle guttene i klassen? Anonymkode: ccf79...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #14 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå vet jeg ikke hvor du bor, men her får de ikke leke på tvers av klassene og aktiviteter for barn har vært avlyst siden starten av januar så de skal ikke omgås lagkamerater de ikke går i klasse med. På Sfo holdes alle klassene adskilt. Har du sjekket om det er slike restriksjoner hos deg? Hvorfor inviterer du ikke alle guttene i klassen? Anonymkode: ccf79...b6a Nettopp, du vet ikke hvor TS bor 🙂 Det er for øvrig ingen lov mot å møtes på tvers av klassene sist jeg sjekket, i går. Og regelen (ikke loven) er på maks 5 gjester, som TS holder seg innenfor. Disse 5 gjestene er høyst sannsynlig hverandres nærkontakter fra før, ettersom de spiller fotball eller går i samme klasse alle sammen. Skjerp deg. Anonymkode: 21f15...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå