AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Æææ jeg med pappa og stemor har nettopp flytta til en ny leilighet, og nÃ¥ skal stebroren min som er 23 (og jeg er J18) bo her til lørdagðŸ˜Â Jeg blir sÃ¥ sykt klein og stille, og han tror sikkert jeg er stum og ikke har noe liv, uff det blir sÃ¥ kleint Ã¥ spise middag sammen, jeg er alltid helt stille uten Ã¥ si noen ting nÃ¥r vi spiser middag alle sammen. Hadde vært greit om broren min ogsÃ¥ var her, men har aldri vært alene med dem og stebror! Hva skal jeg liksom si? Jeg kommer bare til Ã¥ være pÃ¥ rommet mitt hver dag, sÃ¥ kommer jeg ut nÃ¥r vi skal spise middag... Vet jeg er dramatisk, men han er sÃ¥ mye eldre enn meg samtidig som at han ikke er SÃ… mye eldre enn meg, sÃ¥ jeg vet ikke hvordan jeg skal være, og han er mye kulere enn meg også😠Anonymkode: ea6eb...e25
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Nå må du slutte å være sånn dramaqueen hele tiden. Anonymkode: 3b573...011 14
Stjerneku Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Æææ jeg med pappa og stemor har nettopp flytta til en ny leilighet, og nÃ¥ skal stebroren min som er 23 (og jeg er J18) bo her til lørdagðŸ˜Â Jeg blir sÃ¥ sykt klein og stille, og han tror sikkert jeg er stum og ikke har noe liv, uff det blir sÃ¥ kleint Ã¥ spise middag sammen, jeg er alltid helt stille uten Ã¥ si noen ting nÃ¥r vi spiser middag alle sammen. Hadde vært greit om broren min ogsÃ¥ var her, men har aldri vært alene med dem og stebror! Hva skal jeg liksom si? Jeg kommer bare til Ã¥ være pÃ¥ rommet mitt hver dag, sÃ¥ kommer jeg ut nÃ¥r vi skal spise middag... Vet jeg er dramatisk, men han er sÃ¥ mye eldre enn meg samtidig som at han ikke er SÃ… mye eldre enn meg, sÃ¥ jeg vet ikke hvordan jeg skal være, og han er mye kulere enn meg også😠Anonymkode: ea6eb...e25 Hvor godt kjenner du ham fra før? Kan du for eksempel si hei første gang og være Ã¥pen for samtale? Ã… være lukker for samtale er ikke sÃ¥ bra tilnærming. Kan du forsøke Ã¥ bli litt kjent med ham ? Stille enkle spørsmÃ¥l osv? Det gÃ¥r nok helt fint uten at du mÃ¥ isolere deg.Â
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Hva faen. Bare vær et menneske. Anonymkode: e3b66...bd6 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Hvis han er 23 og bor hjemme er han ikke spesielt kul, så slapp bare helt av Anonymkode: ff660...4d9 11
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 De aller fleste overlever en liten uke under samme tak som stebroren sin. Anonymkode: a8732...16e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis han er 23 og bor hjemme er han ikke spesielt kul, så slapp bare helt av Anonymkode: ff660...4d9 Ja, man mister all kulhet av å bo hos faren eller moren sin en gang fra mandag til lørdag TS, har du et crush på stebroren din, eller er det vanskelig å forholde seg til alle nye mennesker ? Anonymkode: d320e...fa6 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis han er 23 og bor hjemme er han ikke spesielt kul, så slapp bare helt av Anonymkode: ff660...4d9 Han er på ferie bare Anonymkode: ea6eb...e25
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #9 Skrevet 18. januar 2021 Har «kjent» ham i sånn ti år, men møter han sånn en gang i året kanskje Anonymkode: ea6eb...e25
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #10 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har «kjent» ham i sånn ti år, men møter han sånn en gang i året kanskje Anonymkode: ea6eb...e25 Du har kjent han siden du var 8? Da er det vel ingen sak, da er han jo så godt som biobror. Hva er flaut? Anonymkode: 5512e...49d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #11 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har kjent han siden du var 8? Da er det vel ingen sak, da er han jo så godt som biobror. Hva er flaut? Anonymkode: 5512e...49d Vi møtes sånn aldri og snakker aldri sammen vi to... Han føles absolutt ikke som en bror på noen måte Anonymkode: ea6eb...e25
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #12 Skrevet 18. januar 2021 Kanskje du kan si at du føler det sånn til faren din på forhånd, og spørre om han kan passe på å være litt aktiv til å prate og til å få dere med i samtalen. Det er mye lettere å være med i en samtale om noen andre «leder an» og stiller spørsmål. Selv om jeg snart er femti år, skjønner jeg deg veldig godt! Jeg husker at jeg hadde noen år i ungdommen der jeg syntes ting kunne bli veldig pinlig. Lykke til! 😊 (- og trøst deg med at sånne ting ofte blir lettere når man blir eldre) Anonymkode: f6ab3...530
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #13 Skrevet 18. januar 2021 Har lest tråder om akkurat det samme før fra deg, ts! Anonymkode: f5936...172
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #14 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har lest tråder om akkurat det samme før fra deg, ts! Anonymkode: f5936...172 Hvis det stemmer er det ekstra god grunn til å være forståelsesfull. Jeg synes ikke det er noe rart at en sånn situasjon kan oppleves vanskelig, spesielt ikke når man er i den alderen. Jeg slår et slag for å vise forståelse!🌸 Anonymkode: f6ab3...530 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #15 Skrevet 19. januar 2021 Uff jeg er redd🥺 Jeg er 18, burde jo ikke være så klein, men det hadde bare vært rart om jeg plutselig bare «HEIHEI_ Hvordan går det med deg?😃 Trives du med studiene?» selv om det er sånn normale mennesker er😫 Anonymkode: ea6eb...e25
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #16 Skrevet 19. januar 2021 Du har opprettet flere tråder her om USA, hvor fint og flott det er å bo der, det kan du snakke om. Få hans mening. Filmer/serier og musikk. Studiene hans. Hva slags studieplaner du har. Så får du se til å få en ryggrad, å jobbe med selvtilliten din. Ikke sutre i alle tråder. Anonymkode: 26cf8...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå