Gjest LoisLane Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Lastet ned Kazaa og Skype, og har vært plaget med uhumskheter i PC'en etter det. Kjører jevnlig virus- og antispywarekontroll, har brannmur og SP2. Men nå popper det vinduer stadig vekk, hele systemet går tregt og kræsjer av og til... Ikke bra! har forresten ikke turd å prøve SKype ennå, åssen funker det?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Ouch! ALDRI og jeg mener ALDRI last ned Kazaa. Skype fungerer fint og er uten spyware, men må lastes ned fra www.skype.com og bare www.skype.com. Spy Sweeper fra www.webroot.com er bra til å fjerne spyware, det er en 30 dagers prøveversjon du kan laste ned. Regner med at du har ad-aware og spybot, siden du sier du kjører anti-spy jevnlig.
Brunhilde Skrevet 14. august 2005 #3 Skrevet 14. august 2005 har forresten ikke turd å prøve SKype ennå, åssen funker det? ← Omtrent som en vanlig telefon. Jeg er veldig godt fornøyd med skype, bare husk at det er DYRT å ringe til mobiltelefon!
Gjest LoisLane Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Usj. Skal jeg avinstallere hel skiten, da?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Ja, avinstaller Kazaa og kjør anti-spyware så det synger.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #6 Skrevet 14. august 2005 Ja kvitt deg med kazaa faderlig fort. Bruk heller fildelingsprogram som Edonkey, dc++, bittorrent osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå