Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg må si at jeg er helt grønn på dette, da mye av skjønnheten handler om utstrålingen og personligheten. Og den er ikke så enkel å bedømme selv, synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn som vil ha et seriøst forhold med deg er på samme nivå, menn som bare vil ha sex av deg er over. Er ikke så mange andre måter å måle det på

Anonymkode: d8004...7c3

Skrevet

Skjønnhetsskala er bare tull.

Anonymkode: 7fcca...a92

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn som vil ha et seriøst forhold med deg er på samme nivå, menn som bare vil ha sex av deg er over. Er ikke så mange andre måter å måle det på

Så du mener at menn som vil ha sex med deg er over deg på skalaen? Høres rart ut. Jeg vil tro det er dårlig trekk.

Anonymkode: 6de5f...e06

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønnhetsskala er bare tull.

Anonymkode: 7fcca...a92

Derfor jeg lurer på hvordan så mange vet hvor de er på skalaen. Mange skriver om hva de forventer i feks sjekkesider utifra hvordan de tror de ligger på skalaen sånn utseendemessig. Kanskje det er venninner og kamerater som forteller dem hvor pen dem er? 

Anonymkode: 6de5f...e06

Skrevet

Sjarm og personlighet har en del å si så klart, men å være vakker har med symmetri å gjøre. Man sier at prinsesse Diana var vakker. Det handler om utstråling og sjarm pluss et fascinerende vesen. 

Grace Kelly var veldig vakker fysisk. Bare for å ta to eksempler.

Ellers ser jo folk selv om de er pene veldig ofte. Dessuten får de nok komplimenter fra andre. Ikke så vanskelig å vite vel. 

Skrevet

De aller aller aller fleste av oss er gjennomsnittlige. Men mange, veldig mange, kvinner ønsker seg en mann som er en "høyverdimann". En mann som driver eget firma, som har over 100 ansatte under seg, som tjener godt med penger. Men slike menn, de jobber også der etter. De tjener ikke mye penger fordi de bruker mye fritid hjemme, de tjener mye penger fordi de jobber hardt. Da forventes det også at en kvinne han gifter seg med gjør det samme, i hjemmet.

Det er ingenting i veien med å være gjennomsnittlig. Det er de fleste av oss. Men mange kvinner ønsker ikke en gjennomsnittlig mann. Det er problemet.

Anonymkode: 2cdf6...947

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De aller aller aller fleste av oss er gjennomsnittlige. Men mange, veldig mange, kvinner ønsker seg en mann som er en "høyverdimann". En mann som driver eget firma, som har over 100 ansatte under seg, som tjener godt med penger. Men slike menn, de jobber også der etter. De tjener ikke mye penger fordi de bruker mye fritid hjemme, de tjener mye penger fordi de jobber hardt. Da forventes det også at en kvinne han gifter seg med gjør det samme, i hjemmet.

Det er ingenting i veien med å være gjennomsnittlig. Det er de fleste av oss. Men mange kvinner ønsker ikke en gjennomsnittlig mann. Det er problemet.

Saklig. 

• Liker 3
Skrevet

Man vet man er over snittet når:
- Når andre jenter begynner å stenge en ute eller går til angrep uten at man har gjort dem noe. Når mange menn på skolen plutselig begynner å vise interesse. Dette er såklart verst om du fra før er grå mus og upopulær og det er de populære som dankes ut. Her er det prat om fjortisalder altså.

- Når det oftest er voksne kvinner som gir deg komplimenter. 
- Når du stoppes av modellagenter flere ganger.
- Når du ser deg i speilet og synes selv du ser bra ut. 
- Når de fleste menn ikke er "bra nok". 
- Når få menn tør å prøve seg på deg. 
- Når andre kvinner skriver "kanskje få menn prøver seg fordi de ikke er interessert , tenkt at det heller kan være det?" 

Anonymkode: 61810...15c

• Liker 2
Skrevet
SoWhat? skrev (3 minutter siden):

Saklig. 

Det er det. Det er det saken dreier seg om.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei. Alle mennesker har mulighet til både sex og forhold med personer som er mindre attraktive dem selv. Men de færrest takler intimitet med mennesker de ikke finner attraktive. Det sier seg selv. 

Anonymkode: 3d9e4...2e5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er det. Det er det saken dreier seg om.

Menn? 

Skrevet

Damer som stadig ender opp med kun å få sex fra menn de vil ha, prøver seg på menn som er over seg på skalaen. Er virkelig det en nyhet? Ikke rart slike innlegg opprettes

Skrevet

Her har du skalaen for kvinner: 
s3KV8.jpg

Og dette er skalaen for menn:
9zUyLq2WUFY96rCakPwphW_Vmz8Yy0O9ttM7qByq

Anonymkode: 17c03...49b

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Her har du skalaen for kvinner: 
s3KV8.jpg

Og dette er skalaen for menn:
9zUyLq2WUFY96rCakPwphW_Vmz8Yy0O9ttM7qByq

Anonymkode: 17c03...49b

for no tull

• Liker 1
Skrevet (endret)
Ansvar skrev (49 minutter siden):

Ja, jeg må si at jeg er helt grønn på dette, da mye av skjønnheten handler om utstrålingen og personligheten. Og den er ikke så enkel å bedømme selv, synes jeg.

Man vet det ettersom man får mye komplimenter opp igjennom livet, hvis du er jente og svært pen får du som regel velge og vrake i gutter. Men dette utvalget varer ikke lenge om du ikke har sjarm, er en fin person eller utstråling.  Utseende får deg langt, men personligheten får deg lengst.   Samme kan gjelde for menn. Men jeg har et inntrykk av at menn scorer høyere på være morsomme og/eller sjarmerende enn en gutt med plettfritt utseende uten sjarm eller dybde...samme med kvinner etter en viss alder.. Yngre gutter ser gjerne litt over dette frem til de skal finne en livspartner. 

Endret av Becky
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste kvinner jeg kjenner vil ha en mann som kan forsørge seg selv, men også har tid til familie, kone, barn. 

Jeg ønsker en mann som jobber lite og er mye hjemme. 

Er så trist med menn som jobber mye og aldri er hjemme. 

Anonymkode: 4d381...1c2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste kvinner jeg kjenner vil ha en mann som kan forsørge seg selv, men også har tid til familie, kone, barn. 

Jeg ønsker en mann som jobber lite og er mye hjemme. 

Er så trist med menn som jobber mye og aldri er hjemme. 

Anonymkode: 4d381...1c2

Da må du jobbe mer enn han, slik at han kan være hjemme. De fleste kvinner som befinner seg i et forhold med en mann som tjener mindre enn henne går lei av det.

• Liker 1
Skrevet

En jeg gikk på videregående med ble  stoppet opp av modellagent på gata. Hun fikk modelloppdrag i USA. 

De superpene får mange fordeler pga utseendet så de merker nok at de er veldig pene. 

Anonymkode: bfbd0...9e5

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet bare at jeg ligger nær bunnen. Men ikke helt nederst, siden jeg ikke har deformiteter (+1). Er heller ikke veldig feit/tynn eller har store urenheter i trynet (+1).

Så da blir det 1/10 +2 = 3/10 😂

Anonymkode: 12eee...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...