AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Brystvortene er såre, en del moody, kviser og *beklager detaljer* hvit og mye utflod. MEN jeg skulle hatt el nå... jeg har hatt el slim 4-5 dager etter siste dag i mens. Nå (15 dag i syklusen) har jeg ikke ett tegn på eggløsning... Syklusene mine er som regel på 28 dager, men jeg sluttet på p-piller for to måneder siden ca. Er det mulig at EL har vært her tidlig, og at det jeg kjenner på er gravidsymptomer? Anonymkode: e173d...08a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Når hadde du mensen sist da? Anonymkode: b420b...1da
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Brystvortene er såre, en del moody, kviser og *beklager detaljer* hvit og mye utflod. MEN jeg skulle hatt el nå... jeg har hatt el slim 4-5 dager etter siste dag i mens. Nå (15 dag i syklusen) har jeg ikke ett tegn på eggløsning... Syklusene mine er som regel på 28 dager, men jeg sluttet på p-piller for to måneder siden ca. Er det mulig at EL har vært her tidlig, og at det jeg kjenner på er gravidsymptomer? Anonymkode: e173d...08a Da er du i så fall va 5 uker på vei, og det vil vises som sol på en blå himmel på en test. Anonymkode: 20c7b...ac0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Når hadde du mensen sist da? Anonymkode: b420b...1da Hadde mensen sist 4 januar.. Anonymkode: e173d...08a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Om du akkurat har sluttet på p-piller, så er du antagelig verken sikker på nøyaktig når i syklusen EL er, eller hva som er vanlige etter-eggløsningssymptom. Strengt tatt vet du vel ikke hva som er vanlig sykluslengde for deg heller (alle har 28 dagers syklus på p-piller, men det har ingenting å gjøre med din egen sykluslengde). Det er uansett vanlig med EL-slim i dagene før EL, og godt mulig det allerede har skjedd (vet ikke hvorfor du tror du skulle ha eggløsning nå? en app? eller tester du etter eggløsning?). Om du har blitt gravid så finner du ut av det om et par uker, men du kjenner ikke på graviditetssymptomer på dag 15 i syklusen 😅 Anonymkode: 8500d...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå