Gå til innhold

Hvordan få bort snø inni bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg presterte å kjøre ut av veien her en dag. Nå er det så mye snø inni bilen på førersiden. Det var så mye ut og inn av bilen. Hvordan kan jeg fjerne den snøen? Det er jo så kaldt ute, så den snøen vil jo ikke forsvinne med det første, og det er nok lurest å få det bort før det blir mildere, så det ikke flir så mye fukt i bilen. 

Anonymkode: 734e0...0ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, det er da vel bare å børste det ut/grave ut med en liten spade/feie ut med kost? 

Anonymkode: 8f0a5...611

• Liker 7
Skrevet

Det er jo bare å ta det ut!? 

Anonymkode: 8cf78...e8d

• Liker 2
Skrevet

Børste og måke ut, kjør en lang tur med god varme og la det blåse mye ned så blir det borte. 

• Liker 2
Skrevet

Vifteovn i bilen i noen timer gjør også susen. Viktig at luften sirkulerer godt og kommer ut av et åpent vindu/bakluka.

Anonymkode: 75830...f74

Skrevet

Bruk støvsugeren

Anonymkode: 7a4b7...542

Skrevet

Betal en ungdom 1.000 kroner for å fjerne all snøen, så er den borte på under en time.

Du kan legge det ut på finn. Der finnes det alltids noen som stiller opp.

Anonymkode: d472f...714

Skrevet

Grovstøvsuger er fint! Bør ikke bruke inne-støvsugeren, for den tåler ikke fuktighet særlig godt. 

Skrevet

Omg

Hvordan fjerner man snø? Må være tusenkronerspørsmålet denne måneden. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 18.41):

Hvordan kan jeg fjerne den snøen?

Jeg ville ha tatt det bort, jeg. Utover de så tror jeg det kan virke preventivt i framtiden om du har alle dørene igjen både når du kjører og når bilen står. Men dette er ingen fasit, altså.  

Skrevet

Kjøre den til varmere strøk er mitt tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...