Gjest Gjest_belladonna_* Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 har dere uvaner dere ikke vil noen andre skal vite om, selv ikk de nærmeste?
Gjest lurven Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 klart jeg har, men vil ike at noen på kvinneguiden skal få vite det heller
Gjest Embla s Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Ja det har jeg vel! Regner med at alle har det
flaasen Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 klart det er noen... men ikke så mange, tror mannen min vet 99% av alt som er å vite om meg... har vel med trygghet å gjøre...
Lillesøster Skrevet 14. august 2005 #7 Skrevet 14. august 2005 Det går jeg ut i fra at alle har. :storfot:
Arkana Skrevet 14. august 2005 #8 Skrevet 14. august 2005 Ja, det tror jeg nok. Sambo vet nok det aller meste, sånn er det jo når man bor sammen. Det er jo mitt hjem like mye som hans, og jeg ville følt det unødig stressende å måtte skjule ting for ham. Venner og familie derimot vet ikke alt, men det er ikke nødvendigvis fordi jeg ønsker å skjule det, men fordi det ikke angår dem. Jeg ser ikke helt poenget med å skulle fortelle dem om uvaner, "bare for å si det".
Gjest LoisLane Skrevet 15. august 2005 #14 Skrevet 15. august 2005 Jeg også. Hvilke hemmelige uvaner har dere, da...?
Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 15. august 2005 #16 Skrevet 15. august 2005 Så kjedelig dere er! Fortell da! hele vitsen med denne tråden er jo borte hvis ingen vil avsløre noe...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 15. august 2005 #17 Skrevet 15. august 2005 Hehe... ingen som tør å si noe? Vel, jeg kan innrømme at jeg av og til plukker meg i nesen....
Gjest Sesselja Skrevet 15. august 2005 #18 Skrevet 15. august 2005 Hm... jeg har uvaner, og jeg gjør ting jeg ikke vil andre skal vite om, men jeg kommer ikke på uvaner jeg ikke vil andre skal få vite om. Eller... en uvane er at jeg kommer meg altfor sent i seng og gjerne sover altfor lenge om morningen, og det er ikke akkurat noe jeg kringkaster til oppdragsgivere (utenom nå da...). Men det gjør meg ikke noe om folk får vite det heller, så det teller kanskje ikke.
LilleBille Skrevet 15. august 2005 #19 Skrevet 15. august 2005 Så kjedelig dere er! Fortell da! hele vitsen med denne tråden er jo borte hvis ingen vil avsløre noe... ← Hva med å starte med seg selv?? Og det ble vel strengt tatt bare spurt om vi hadde - og ikke hva de var....
hecuba Skrevet 15. august 2005 #20 Skrevet 15. august 2005 Jeg har en tendens til sprade rundt meg undertøy i sua og synge når jeg er alene hjemme.. Noen ganger har jeg klær på også da.. Jeg ender også ofte opp med å sitte å massere mine egne føtter når jeg ser på tv. Elers har jeg et stort utvalg av "koselyder". Det kommer diverse lyder utav meg som kan minne om en hund som piper(o.l.) dersom jeg blir kost med eller noe.. Legger ikke merke til det selv bestandig heller.. Har opplevd at enkelte har ledd av meg.. Når jeg tenker etter passer kanskje ikke denne tråden til meg, for jeg var ikke så redd for å legge dem ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå