Gjest Catwoman Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Noen som har gjort det? Funker det greit, eller blir det bare en masse kluss og styr med kroppen? Som masse småblødninger el.
Gjest Revenka Skrevet 14. august 2005 #3 Skrevet 14. august 2005 Jeg utsatte mensen en uke med plaster, da jeg skulle ta det av satte jeg bare på et nytt. Utsatte en hel uke. Fungerte kjempebra. Akkurat som om jeg ikke utsatte det. Nå har jeg hatt en syklus etter utsettingen, og alt er som normalt.
Gjest Catwoman Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Tenkte i såfall og hoppe over hele mensen jeg. Nå jeg skal ha den plasterfrie uka, starter jeg bare rett på neste syklus og tre uker med plaster og så få mensen etter det. Men det er kanksje dumt?!
Gypsy Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Dumt, vel det er det delte meninger om, men det er en måte å gjøre det på ja. Det fungerer ikke på alle, men mange velger å utsette mensen på denne måten og ha mensen en gang iblandt. Du vil kanskje merke at neste blødning blir noe annerledes, kanskje svakere, mer brunaktig og varer kortere. Men, det ser du jo, hvordan kroppen din reagerer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå