Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å booke en skikkelig husvask nå får termin. Jeg er stort sett sofaliggende med nye plager og klarer såvidt å holde kjøkken og do på en tolerabel standard. Roboten støvsuger hovedflatene, men tar ikke trapper eller flekker... Badet kunne trengt en grundigere vask enn jeg makter, samme med kjøkkenfronter, og gulv... Mannen gjør alt i huset ellers (mat, klesvask, rydding, handling...) , så vil ikke mase på ham husvask også.. 

Noen som har leid inn "barselvask" og syns det var verdt det? 😂

Anonymkode: b8e81...f23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi fast vaskehjelp annenhver uke fra før, men jeg har sørget for at hun kommer dagen før planlagt KS nettopp av grunnene du nevner😎

Anonymkode: 7c3f3...75b

Skrevet

JA! Er av person slik at eg ikke greier å slappe av om det ikke er ryddig og reint rundt meg. Så var avslappende å komme hjem til et kjempe reint hus.

Anonymkode: cf6b7...5cf

Skrevet

Jepp, vaskedama tok litt ekstra den siste gangen før fødsel - veldig deilig!

Skrevet

Så lenge dere har penger til det kan dere da ha vaskehjelp både før og etter fødsel hvis dere vil. Det er ganske vanlig med vaskehjelp nå egentlig. 

Anonymkode: 537a8...be0

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så lenge dere har penger til det kan dere da ha vaskehjelp både før og etter fødsel hvis dere vil. Det er ganske vanlig med vaskehjelp nå egentlig. 

Ja, det blir jo en økonomisk prioriteringssak. Vi har valgt å ikke ha fast vaskehjelp (enda) selv om det frister veldig. Akkurat nå er det den engangsvasken som er så fristende, men vet ikke om de tar på seg slike oppdrag? Eller bare ønsker faste gjentakende avtaler... 

Ts

Skrevet

Klart det finnes byrå som gjør det. Kjenner mange som bestiller grundig vask før jul, for eksempel.

Anonymkode: bc9fb...db9

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja, det blir jo en økonomisk prioriteringssak. Vi har valgt å ikke ha fast vaskehjelp (enda) selv om det frister veldig. Akkurat nå er det den engangsvasken som er så fristende, men vet ikke om de tar på seg slike oppdrag? Eller bare ønsker faste gjentakende avtaler... 

Ts

Finnes byrå hvor du kan bestille uregelmessig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...