Doopie Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 (endret) Hjelp jenter jeg trenger hjelp. Kjæresten min har gått fra meg etter mange år og jeg savner henne så utrolig fælt. Vi skiltes ikke som uvenner og hun sier hun vil være litt alene en stund. Nå trenger jeg råd om hvordan jeg kan holde det varmt mens vi er borte fra hverandre. Blomster, brev, kort, konfekt osv osv. Hva ville dere likt at jeg gjorde da?????????? Endret 14. august 2005 av Doopie
Usikker Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Personlig ville jeg satt pris på en blomsterbukett - med et personlig kort på. Ikke sånn "ferdig-bukett" altså........ Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #3 Skrevet 14. august 2005 Hjelp jenter jeg trenger hjelp. Kjæresten min har gått fra meg etter mange år og jeg savner henne så utrolig fælt. Vi skiltes ikke som uvenner og hun sier hun vil være litt alene en stund. Nå trenger jeg råd om hvordan jeg kan holde det varmt mens vi er borte fra hverandre. Blomster, brev, kort, konfekt osv osv. Hva ville dere likt at jeg gjorde da?????????? ← Tror du skal la henne være helt i fred. La henne bruke denne perioden til å finne ut hva hun vil, for hvis hun kommer tilbake, så kan du være sikker på at det er nettopp deg hun vil ha. Å drive med alle mulige "oppmerksomheter" i denne perioden, kan bare gjøre vondt verre.
flaasen Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Kjære deg, respekter henne! Hvis hun trenger tid for seg selv, så ikke treng deg på for mye, selv om det er vondt med avstanden. Hvis hun ønsker å være for seg selv, kan du være sikker på at hun blir irritert hvis du er i hennes nærhet til enhver tid! Men det er ok å sende henne er personlig hilsen, bare ikke du gør det hver dag! Lykke til!
~sikka~ Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 La henne være ifred. Jeg hadde gjort det slutt med en fyr en gang og han kom med roser og kort og hele pakka - ble bare irritert jeg, som om han ikke hadde hørt ett ord jeg hadde sagt og kasta ham og blomstene på dør. Ble ikke sammen igjen vi kan du si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå