AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Hei! Har en baby på 4 mnd som har startet å hylskrike når hun legges i vugga for dagsoving, hvor hun alltid før har sovet og blitt vugget i søvn uten problem. Hun virker helt panisk, og det tar lang tid før gråten går over (etter at jeg har tatt henne opp). I det siste har det endt med at hun har sovnet skrikende i armene mine. Jeg vet at det er et utviklingstrinn på denne tiden, men hvordan skal jeg håndtere dette? Jeg har ikke lyst å skape en uvane med å f. eks. bysse i armene, da ryggen min ikke klarer det. Er det vanlig at babyer kan skrike såpass høyt, intenst og lenge bare som "klaging", eller kan det være noe annet? Er det noen som har hatt det likt, og hvor lenge varte det i så fall? Anonymkode: 3272f...fde
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Ikke helt det samme, men babyen min på samme alder har aldri kunnet ligge i seng/vugge på dagtid fordi hun har protestert sånn. Godtar bæresele og til dels vogn. Men har de siste dagene skreket skikkelig høyt og lenge når hun våkner på dagtid.. skikkelig rart. Når hun våkner på natt/morgen pludrer hun og er blid.🙈 Anonymkode: 3544c...bca
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Vet ikke om det er råd du er ute etter, men med godt bæretøy skal det ikke være belastende for ryggen å bære:) Anonymkode: d829a...e70 1
7v8 Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Legg henne i vogna og trill tur i steden. Så kan hun fortsette å sove i vogna etter turen😊
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Med min jente skjedde det også endringer omtrent på den tiden. Vogn gikk fra utelukket til ok. Jeg ville lyttet til baby, hun gidder ikke voggen mer nå (sikkert kun for en periode). Uvaner ville jeg ikke vært redd for når de er så små, gi baby det den trenger. Prøv vogn, bæresele, sove i senga også på dagen og se om den lille kan trives med noe av det. Anonymkode: 19f06...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå