Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 Populært innlegg #1 Skrevet 18. januar 2021 Incels mener at jenter kun velger de slemme gutta og de som er kjekkere enn dem selv og at det derfor er mange ufrivillige jomfru menn ute i verden, Litt senere sier han at for å komme inn i incel forumet måtte han skrive om seg selv. Der skrev han blandt annet at han ikke var innteresert i " hvaler". selv var han ganske overvektig og så ganske ustelt ut. Så han gjør jo akkurat det samme som han beskylder jentene for. Han vil ha de pene jentene. Og ikke en " hval". Så han mener at de som ikke vil ha sex med han er fæle, men hvorfor skal attraktive jenter ville ha en " hval , når han ikke tar til takke med det selv. voldsomt dobbeltmoralsk. Anonymkode: 7182b...185 78
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Fordi incels er ikke vel bevart Anonymkode: bcaca...7f6 38
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi incels er ikke vel bevart Anonymkode: bcaca...7f6 ja også unnskylder de nesten voldtekt. Anonymkode: 7182b...185 12
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Ja det er akkurat sånn mannlige incels er. De synes pene kvinner er slemme fordi de ikke får knulle dem,men de vil ikke ha kvinner på sitt eget nivå. Kvinnelige incels er bitre på alle menn fordi de har blitt mye utnyttet for sex. Anonymkode: 0b71a...fa4 20
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 men er ikke incels jomfru da ? Anonymkode: 7182b...185
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Typisk incels. De skal kun ha damer som er 9-10 på utseendeskalaen, mens de selv kan ligge på en solid 2er og være sjuskete, ustelte og feite med oljete innehud. Anonymkode: 378e3...79f 24
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 Jeg er 26 og liker såkalte «Nice guys» altså menn som er genuint snille, men jeg må bli tiltrukket også så han må være kjekk. Anonymkode: 936c8...ebf 3
Million Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): men er ikke incels jomfru da ? Anonymkode: 7182b...185 Nei, ikke nødvendigvis. De KAN være det, og ofte er de jo jomfruer, men de kan jo også ha hatt en kjæreste en gang i tiden eller fått seg et tilfeldig ligg en gang eller to før i tiden. Men sølibatet (som C'en i incels står for) trenger altså ikke å ha vært hele livet, men man forstår det gjerne sånn at det i alle fall har vart lenge.... og derfor sutrer de, fordi de ikke får de pene damene de ser på internett. Endret 18. januar 2021 av Million 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #9 Skrevet 18. januar 2021 En mindre selvbevisst gruppe folk skal man lete lenge etter.... Anonymkode: 00e60...a88 14
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #10 Skrevet 18. januar 2021 En "Incels" er en person med en så dårlig personlighet at ingen vil ha dem eller ta i dem. Noe enklere og mer riktig definisjon finner du ikke. Menn med selvtillit og en god personlighet, har ikke alvorlige problemer med å finne seg dame. Verken som kjæreste eller bare for sex. Uavhengig av utsende. Så klart, om du ikke dusjer og har kronisk fett hår så sier det seg selv at du ikke får deg dame. Det er ikke kvinnefolkene det er noe galt med, men deg og ved å ta en dusj så får de seg noe. Problemet med de aller fleste klassiske incelsene er at de eier ikke selvinnsikt, de ønsker en modell når de ser ut som en hjemløs person som har angst for vann og såpe. Vekta er ikke et problem for mange, problemet er vekt kombinert med skitten og hullete grå joggebukse som henger halveis nedpå rumpa og t-skjorte med star wars logo. Ta på jeans og en skikkelig genser og du er good to go. Poenget er; det som er galt med dem, kan de ofte gjøre noe med på 5 minutter. De ekte hardcore incels uten håp, de har et dårlig kvinnesyn og en kvalmende personlighet. Orker ikke å beskrive dem, se en dokumtentar så forstår du. Jeg har sett en dokumentar om incels og han ene var jo ganske søt og ikke noe galt med utsende. Selv om at han mente at han ikke var kjekk nok. Han evnet ikke å se at problemet hans var mangel på selvtillit og personlighet (aspergers som gjorde han sosialt klønete). Men om han hadde mer selvtillit, så kunne han lett ha funnet seg ei, til tross for aspergers. Anonymkode: 7a5db...38a 17
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #11 Skrevet 18. januar 2021 Like slitsomt er den følelsen av å måtte ligge med dem for å være snill. Har hatt en ff som er incel light og som jeg kutter ut av div grunner, men føler skyld for å være ansvarlig for at han blir incel igjen..🤕Fordi en er jente så blir det brukt mot en, siden jenter har det så lett for å få sex. Er jo bare å lese her inne, jenter skal helst ikke mene noe om saken siden de ikke kan overgå hvor vondt det er for de menn som ikke får seg noe. De går inn i en negativ spiral: blir gretne/maser fordi de ikke får seg noe og da vil damer ihvertfall ikke ha noe med dem og gjøre. Anonymkode: 94d9c...b0f 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #12 Skrevet 18. januar 2021 Men han var da ikke tykk selv han? Anonymkode: dde7e...8c4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #13 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men han var da ikke tykk selv han? Anonymkode: dde7e...8c4 jeg prater om en av de som hadde blurr i ansiktet. Anonymkode: 7182b...185 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #14 Skrevet 18. januar 2021 Sånn blir det når man samles på nett og radikaliseres. Anonymkode: 59bb2...e23 4
Gjest Kaiminator Skrevet 18. januar 2021 #15 Skrevet 18. januar 2021 Incels er vel like sjarmerende som turbofeminister.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #16 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Incels mener at jenter kun velger de slemme gutta og de som er kjekkere enn dem selv og at det derfor er mange ufrivillige jomfru menn ute i verden, Litt senere sier han at for å komme inn i incel forumet måtte han skrive om seg selv. Der skrev han blandt annet at han ikke var innteresert i " hvaler". selv var han ganske overvektig og så ganske ustelt ut. Så han gjør jo akkurat det samme som han beskylder jentene for. Han vil ha de pene jentene. Og ikke en " hval". Så han mener at de som ikke vil ha sex med han er fæle, men hvorfor skal attraktive jenter ville ha en " hval , når han ikke tar til takke med det selv. voldsomt dobbeltmoralsk. Anonymkode: 7182b...185 Jeg skjønner ikke at de gidder å gi disse incelsene oppmerksomhet. De oppfører seg forkastelig. å være bitter og offer er ikke noe produktivt. Bare fordi man ikke får sex med alle man vil ha. Det gjelder damer også, uansett hvor pene de skulle være, så får de også avslag. Synes også mange burde komme ned tilbake til jorden, både damer og menn som sikter etter modeller når de selv ikke ser ut... Anonymkode: fb7a3...c01 4
Gjest TheCatLady Skrevet 18. januar 2021 #17 Skrevet 18. januar 2021 Jeg så ikke episoden, men det er en gruppe som ikke har noe godt for seg. Incels klager over at kvinner velger slemme menn, men incels er egentlig mye slemmere. De mener at pene kvinner skal bli sammen med dem av veldedighet, men tviler på at noen ville blitt sammen med dem med de dårlige og nedlatende holdningene de har til kvinner. Tror ikke at alle er like ekstreme, men virker som noen blir trukket inn i miljøet fordi de har dårlig selvtillit og har fått det for seg at de er veldig lite attraktive når de egentlig kunne funnet seg dame om de hadde gjort noe med selvtilliten sin. Synes det egentlig er et litt skummelt miljø fordi noen av dem hater kvinner og trekker med seg andre. Stort sett holder de seg vel på nett, men har i hvert fall hørt om en som klikket. Kan skjønne at man mener at de bare skal ignoreres, men så blir de vel bare mer sinte av det. Vet egentlig ikke hva man kan gjøre med slike. Å diskutere med dem er i hvert fåfengt siden de er helt hjernevasket av propagandaen de blir foret med.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #18 Skrevet 18. januar 2021 Den personen jeg følte jeg syntes synd på var jo han som var en veldig flott og morsom gutt, men som sleit psykisk og hadde tidligere stengt seg inne lenge med gaming. Merket at han hadde et negativt utgangspunkt i det meste selv om han var en artig kar, men det er jo vanlig hos deprimerte mennesker og selve problemet med depresjon; altså at man surrer seg inn i et negativt tankemønster uten at man er klar over det. Jeg synes synd på han fordi jeg tror det incelforumet forverret problemene hans, og når man er ung så er det kanskje ikke alltid så lett å forutse det om du sliter og ønsker et fellesskap på nett. Men det er jo mulig å bli frisk fra depresjon, og jeg håper han greier det, for jeg tror han har alle muligheter til å finne seg ei flott dame, for han er jo virkelig en flott gutt. Ellers tenker jeg nok at veldig mange av disse som er incels har mer eller mindre alvorlige psykiske lidelser. Anonymkode: 25bcd...dd1 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #19 Skrevet 18. januar 2021 Hvor kan man se denne episoden? Anonymkode: fb809...f91 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #20 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor kan man se denne episoden? Anonymkode: fb809...f91 Insider Fem på dplay. Anonymkode: 25bcd...dd1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå