AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg går inn i min 6 PP snart og begynner å bli bekymret og lei meg for at jeg ikke skal bli gravid snart... Blir så veldig lei meg når mensen kommer gang på gang.. 😥 Er det noe som kan hjelpe for å bli gravid? Jeg tar folsyre og vitaminer, men er det noe annet jeg kan ta som kan hjelpe? Håper på tips fra noen som vet om noe!! ☺️ Anonymkode: 3daee...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Del Skrevet 18. januar 2021 Det er en del kjerringråd uten dokumentert effekt, uten at jeg vet noe spesifikt om dem. Generelt er vel vektnedgang/vektoppgang avhengig av hva som er aktuelt noe som kan hjelpe. Anonymkode: 5eadb...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Del Skrevet 18. januar 2021 Takk for svar! Jeg har lest meg litt rundt her å der Jeg er helt normal i vekten og trener og holder meg sunn så det er ikke problemet for meg. Anonymkode: 3daee...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 18. januar 2021 #4 Del Skrevet 18. januar 2021 Husk det må være friske sædceller også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Del Skrevet 18. januar 2021 Nattlysolje. Vet ikke hvorfor det funker, men jeg har blitt gravid mnd etter jeg har startet på det, 2 ganger. Brukt det for å stabilisere hormonene etter pille slutt, blir planlagt gravid 1 gang og uplanlagt 1 gang. Altså, det er godt mulig jeg bare blir lett gravid, men jeg har gått uten prevensjon flere mnd uten at det skjedde noe før jeg begynte å ta nattlysolje.. Kan være helt tilfeldig, men du lurte på tips 🙂 Anonymkode: cb528...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå