Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten det er Norge eller utlandet.

Sikkert et latterlig spørsmål , men

Jeg liker at det er litt trykk i dusjen, kan det gå Ann å ta med dusjhodet i kofferten? Er det mulig å gjøre det på hoteller tror du? 

Anonymkode: 52304...619

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enten det er Norge eller utlandet.

Sikkert et latterlig spørsmål , men

Jeg liker at det er litt trykk i dusjen, kan det gå Ann å ta med dusjhodet i kofferten? Er det mulig å gjøre det på hoteller tror du? 

Altså bytte om på dusjhodet.

Skrevet

Sikkert mulig, men ikke sikkert det gir noen effekt. Er det ikke trykk i vannet er det ikke trykk uansett;)

Anonymkode: 3b301...dfb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sikkert mulig, men ikke sikkert det gir noen effekt. Er det ikke trykk i vannet er det ikke trykk uansett;)

Anonymkode: 3b301...dfb

Selvfølgelig, men dusjhodet mitt har fler innstillinger. Jeg kan stille det inn for å få mer trykk.

Skrevet

Er ikke sikkert dutt dusjhodet passer dit du skal. Hvis du ikke vil sende mail og be om close up av dusjanretningen. Og som bruker over skriver: trykk på vannet har ikke bare med dusjhodet å gjøre. Ofte har de mindre dimensjon på rør i utlandet.

Anonymkode: 2d4fe...c28

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂😂

Anonymkode: 353fa...5f4

• Liker 3
Skrevet

Vil nok heller lagt inn ekstra penger i ett finere hotell om det er så viktig i livet ditt 😛 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig, men dusjhodet mitt har fler innstillinger. Jeg kan stille det inn for å få mer trykk.

Du får fortsatt ikke mer trykk for det.

Vi hadde samme dusjhodet hjemme som på hytta. Den på hytta hadde minimalt med trykk. Såpas at bare én person av 5 kunne dusje. For det tok himla lang tid å få sjampo utav håret og vi måtte droppe balsam. For vi fikk det ikke ut på grunn av lavt trykk. 
Samme dusjhode, forskjellig trykk og ja, vi hadde justerbart dusjhode med ekstra trykk. Alle dusjhoder ga dårlig trykk på hytta, for det var selve vannanlegget og alt det som var problemet. 

Anonymkode: f844c...f25

• Liker 1
Skrevet

Ville heller anbefalt og ta med en vibrator. Litt enklere. 

Anonymkode: 2a43e...916

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke orket.

For det første er du avhengig av tilstrekkelig trykk. Og på hotell er ofte dette en utfordring.

For det andre er det en del ulike ting å ta hensyn mtp dimensjonene på slangene, gjengene og pakninger som trengs. Det er altså ingen selvfølge at det dusjhodet du har hjemme vil fungere på hotellene du er på.

For det tredje, dersom du ødelegger noe på hotellet med å bytte ut dusjhodet så vil du og stå økonomisk ansvarlig for skadene som oppstår. Det kan være så lite som ny slange om du har ødelagt med å skru den for hardt på dusjhodet du har som ikke passer, eller erstatning knyttet til vannskader fordi det oppstår en mindre eller større lekasje etter at du har byttet.

Så jeg hadde ikke brydd meg. Og er trykket så viktig for deg så ville jeg heller ha sørget for å betale litt ekstra for rommet. Man får ofte det man betaler for her også.

Skrevet

Hvis dette er så viktig at du vurderer å ta med eget dusjhode (noe som for øvrig neppe vil hjelpe), så får du heller legge inn litt innsats på å lese gjennom diverse gjestekommentarer til du finner et sted som har bra vanntrykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...