AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Har du benyttet deg av tilbudet? Var det ok? Anonymkode: dacdc...20f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Jeg bare lurer på om det er ordentlig hjelp å få der Anonymkode: dacdc...20f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Jeg jobber med mange som benytter fri rettshjelp. Det er helt vanlige advokater som tar fri rettshjelp-saker, ikke en spesiell gruppering. De fleste er flinke. Problemet med fri rettshjelp er at så få kvalifiserer for det, fordi inntektsgrensen er latterlig lav. Anonymkode: c46ea...a93
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Fikk veldig godt hjelp. Kjente advokaten fra tidligere og det var advokaten som sendte inn søknaden om fri rettshjelp selv om jeg hadde høyere inntekt enn hva grensen sier. Anonymkode: db0c1...ef2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du benyttet deg av tilbudet? Var det ok? Anonymkode: dacdc...20f Fikk fri rettshjelp i voldtektssak. Måtte gjøre veldig mye av jobben selv. Anonymkode: 4039a...5cf
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg jobber med mange som benytter fri rettshjelp. Det er helt vanlige advokater som tar fri rettshjelp-saker, ikke en spesiell gruppering. De fleste er flinke. Problemet med fri rettshjelp er at så få kvalifiserer for det, fordi inntektsgrensen er latterlig lav. Anonymkode: c46ea...a93 Alle uansett inntekt kan få 30 min gratis Anonymkode: dacdc...20f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk fri rettshjelp i voldtektssak. Måtte gjøre veldig mye av jobben selv. Anonymkode: 4039a...5cf Det må man uansett, enten man betaler for advokat eller har fri rettshjelp. Vet ikke hvor mange timer jeg har sittet med min sak. Og jo bedre grunnlag jeg legger, jo enklere for advokaten (og prisen) og ikke minst utfallet. Anonymkode: 55c8d...411
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det må man uansett, enten man betaler for advokat eller har fri rettshjelp. Vet ikke hvor mange timer jeg har sittet med min sak. Og jo bedre grunnlag jeg legger, jo enklere for advokaten (og prisen) og ikke minst utfallet. Anonymkode: 55c8d...411 Du mener finne alle mulige bevis og forklare alt detaljert? Anonymkode: dacdc...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå