Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd en stor konflikt på arbeidsplassen med en kvinne. Problemet er at hun kjenner min partner fra barneårene.  De er venner få Facebook etc,,men ikke nære ellers.  Han kjenner til situasjonen på jobb, og støttet meg . I etterkant har jeg sett at han ønsket henne godt nyttår på veggen hennes...Innafor å bli sur ?? 

Anonymkode: dcffa...878

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vel være lov å ønske henne et godt år. Vi ønsker vel det for alle.

Anonymkode: b6151...214

• Liker 2
Gjest Smiley99
Skrevet

Hvem skriver på veggen til folk lengere med mindre det er gratulasjoner? 

Skrevet

Tror du legger litt vel mye i det. 

Anonymkode: 8c69f...fe5

Skrevet

Når hun aktivt har gått inn for å skape trøbbel ?? Greit å være høflig...men å ta initiativ til " godt nyttår "??? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når hun aktivt har gått inn for å skape trøbbel ?? Greit å være høflig...men å ta initiativ til " godt nyttår "??? 

Er normalt å ønske folk godt nytt år. 

Anonymkode: 8c69f...fe5

Skrevet

Jeg hadde blitt sur, men det er fordi mannen i huset ikke engang gratulerer folk på bursdagen sine. 😛 Hadde han ønsket noen godt nyttår ville det vært det første han hadde skrevet på Face på ca 11 år og det hadde jeg reagert veldig på i din situasjon.

Skrevet

Altså 😅 Med aktivt , så mener jeg å legge inn en kommentar på hennes vegg ,hvor hun ønsker godt nyttår til sine venner... Konflikten på jobben gjaldt et prosjekt jeg har jobbet med over lang tid,,som hun motarbeidet med løgner og mobbing innad på arbeidsplassen.  Han vet hvor viktig det prosjektet var for meg. Første gang jeg har opplevd mobbing, såpass ille at det ble rapportert til overordnede.  

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså 😅 Med aktivt , så mener jeg å legge inn en kommentar på hennes vegg ,hvor hun ønsker godt nyttår til sine venner... Konflikten på jobben gjaldt et prosjekt jeg har jobbet med over lang tid,,som hun motarbeidet med løgner og mobbing innad på arbeidsplassen.  Han vet hvor viktig det prosjektet var for meg. Første gang jeg har opplevd mobbing, såpass ille at det ble rapportert til overordnede.  

Jeg støtter deg og synes mannen din burde "tatt ditt parti" i denne saken. 

Hadde blitt lei meg om min mann gjorde det samme. Har selv hatt en runde med en kollega (som er narsissist) og vi har alle blokkert vedkommende der vi kan blokkere. Hadde blitt veldig skuffet om mannen min ønsket henne godt nyttår. 

Skrevet
Dævendøtte skrev (5 minutter siden):

Hadde blitt lei meg om min mann gjorde det samme. Har selv hatt en runde med en kollega (som er narsissist) og vi har alle blokkert vedkommende der vi kan blokkere. Hadde blitt veldig skuffet om mannen min ønsket henne godt nyttår. 

Ja,,,samme opplevelse her... 😬,,, har blokkert henne,,,så ble veldig overrasket da jeg så kommentaren hans... I utgangspunktet er han ikke konfronterende,,så da ting sto på,så jeg dilemmaet hans ifht deres relasjon. ( som kun er bekjente),og sa at Jeg ikke " krevde 🤪" at han slettet henne... eller behøvde ta stilling til..Noe jeg ville gjort om bordet var snudd.. Vi er forskjellige sånn sett. Men likevel,,,skuffet over ham .

• Liker 1
Skrevet

Draaaaama... at man alltid skal overtenke og lage fuzz ut av bagateller. Hev deg over det og gå videre. Som mann ville jeg ikke orket mye av dette før begeret var fullt.

Anonymkode: 659b8...793

• Liker 1
Skrevet
Dævendøtte skrev (2 timer siden):

Jeg er helt enig.

Tror ikke jeg hadde vært kjæreste videre med en som ikke tok mitt parti, og støttet meg.

Det skulle bare mangle i et voksent forhold. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...