Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg hadde en krangel i dag. Vi har hatt våre fighter tidligere også, men det endte med at henne så jeg vil ikke gifte meg med deg. 

På jobb nå fikk jeg en lang melding at jeg aldri er der for henne og div. Synes 90 prosent av meldingen var tull, uansett. Slutten av meldingen sto det, gi meg 1 uke til å pakke, jeg trenger tid. 

Det er min leilighet, jeg har virkelig ikke lyst til å komme hjem og se en dame som virkelig ikke vil ha meg. Så jeg tenker 1 uke er lang tid. 

Er det virkelig lang eller normal tid? 

Anonymkode: 2e52b...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kort tid ja. 

Anonymkode: bb00a...eba

• Liker 19
Skrevet

Det er veldig kort tid.

Anonymkode: 43120...a60

• Liker 25
Skrevet

Har hun en leilighet som står tom, så syns jeg en uke er mye, hvis det ikke er tilfelle så er det kort tid. Det kan du vel tenke deg selv du også?! 

• Liker 11
Skrevet

Kommer an på hvor mye hun eier det.

Anonymkode: cb481...c70

Skrevet

En uke er ikke lenge. Hvordan tenkte du det skulle løses på kortere tid?

Anonymkode: f7ce0...084

• Liker 16
Skrevet

Leiligheten er min, flyttet inn til meg med nada Nix. Tok kun med seg klær. 

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig kort tid. Hun må jo finne et annet sted å bo, få tak i esker osv til ting, pakke ned ting, sortere ut det som er hennes av det dere har der. Du får hjelpe henne så går det fortere. 

Anonymkode: a0503...ab0

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hun må uansett klare å finne seg et annet sted å bo. 

Anonymkode: a0503...ab0

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selv om du har blitt dumpet, så trenger du ikke å prøve å hevde deg og bli ordentlig ufyselig. 

Hun bor der, og hun har utrolig nok rettigheter, uansett for usmakelig du oppfører deg. 

Anonymkode: 481d1...a3a

• Liker 47
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

En uke er ikke lenge. Hvordan tenkte du det skulle løses på kortere tid?

Anonymkode: f7ce0...084

Det er ikke jeg som vil avslutte dette. Det er hu som ville ut, jeg har ikke lyst til å være i samme hus med en som vil forlate meg. 

• Liker 1
Skrevet

Du er urimelig hvis du mener hun bør bruke kortere tid for å komme seg ut. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Selv om du har blitt dumpet, så trenger du ikke å prøve å hevde deg og bli ordentlig ufyselig. 

Hun bor der, og hun har utrolig nok rettigheter, uansett for usmakelig du oppfører deg. 

Rettigheter? Vi har ille skrevet under på noe. Adressen hennes er fortsatt hos sin mor, men det er 7 timer unna. 

• Liker 2
Skrevet

Du får holde ut 1 uke. Vi er mange som har bodd med ekser lengre tid enn det på vei ut. Det er grusomt, men det går over.

Så bra at hun fikk nytt sted så fort!

Anonymkode: 9bb5d...c8b

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, Ulven said:

Du er urimelig hvis du mener hun bør bruke kortere tid for å komme seg ut. 

Så en dame som egentlig har brukt meg i lengre tid, fått alt som ble pekt på, gjort ting som mange ikke ville akseptert og forlater meg skal bare få lov å bruke tid? Ja det er min egen feil at jeg lot det gå så langt. 

• Liker 1
Skrevet

1 uke er ingenting. Hvis hun har betalt husleie til deg har hun faktisk krav på å bli der en kalendermåned, siden det da reguleres av husleieloven. (Utleie av rom i egen boenhet = 1 måned oppsigelsestid.) Dvs ut februar, i dette tilfellet, så du skal heller være glad hun bare ber om en uke. 

Anonymkode: a5e5a...f57

• Liker 7
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du er bare bitter og sur over at du ble dumpet.

Selvfølgelig. Etter alt jeg har gjort og dette er takken. Om du rett og slett blir brukt i så lang tid så blir man bitter. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så en dame som egentlig har brukt meg i lengre tid, fått alt som ble pekt på, gjort ting som mange ikke ville akseptert og forlater meg skal bare få lov å bruke tid? Ja det er min egen feil at jeg lot det gå så langt. 

Ja har du blitt brukt er det din egen feil at det har gått så langt. Og det er fremdeles urimelig å forvente at hun skal være ute på mindre enn en uke. Hvis det plager deg så veldig, har du kanskje noen venner du kan krasje hos denne uken? 

Til sammenligning har sønnen min ventet i tre måneder på at eksen skal flytte ut. Da kan man begynne å bli irritert.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...