AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Hei jeg fikk tips fra barn og unges alarm telefon om å kontakte bv vakta og kunne være anonym. Jeg skal ikke sende bekymringsmelding men vil gjerne snakke med dem anonymt. Regner med tlf nr mitt vil dukke opp hvis jeg ringer nummeret dit? Eller går det å gjøre sitt eget tlf nr usynlig? Anonymkode: 024fc...d96
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Skal være mulig å sette telefonnummeret ditt skjult. Min sønn gjør det i jobben sin, men hvordan det skjules vet jeg ikke. Anonymkode: 30f7c...7b5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Det funket det men måtte oppgi navn og tlf nummer for de skal kunne gi meg tilbakemelding iløpet av uka. Nå har jeg vondt i hele kroppen .. takk for svar. Anonymkode: 024fc...d96
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hei jeg fikk tips fra barn og unges alarm telefon om å kontakte bv vakta og kunne være anonym. Jeg skal ikke sende bekymringsmelding men vil gjerne snakke med dem anonymt. Regner med tlf nr mitt vil dukke opp hvis jeg ringer nummeret dit? Eller går det å gjøre sitt eget tlf nr usynlig? Anonymkode: 024fc...d96 Du kan bruke skjult nr. Men de det gjelder vil alltid få hele saken lest.Og skjønner fort hvem det er. Anonymkode: a4be6...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det funket det men måtte oppgi navn og tlf nummer for de skal kunne gi meg tilbakemelding iløpet av uka. Nå har jeg vondt i hele kroppen .. takk for svar. Anonymkode: 024fc...d96 Dersom du ber om råd og veiledning så trenger du ikke være bekymret for at navnet ditt skal komme opp i noen sammenheng. Det kan være de oppfordrer deg til å melde eller ta kontakt med andre i barnets nettverk: skole eller Bhg eller eit melde anonymt på papir. Disse henvendelsene får barnevernvakten ofte, så du trenger ikke bekymre deg. Det kan være de noterer i barnets journal at anonym innringer har bekymring rundt barnet. Det er flott at du bryr deg og handler på vegne av barn hvor du er usikker på hvordan de har det. Det er det viktigste. Anonymkode: eccd2...659
minister-mio Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Du kan drøfte anonymt, men ring barnevernet i åpningstid, ikke barnevernsvakta, med mindre det er noe akutt utenom åpningstid
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 Du slår inn: #31# før nummeret. Da ringer du fra skjult nr. Anonymkode: 6781a...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå