Gå til innhold

Vil fjerne samsove, men det går ikke. Tips til hvordan jeg kan gå videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Dere som samsover, hvordan er det for de som er gravide? Jeg har termin tidlig i mars og har ganske stor mage fått, og vi har ei jente på snart fire. Hun har egen seng på eget rom som hun gladelig sover i, og mannen sover på sofaen pga han skal så tidlig opp. Jeg synes det er skikkelig kos når datteren min sover hos meg, kjempedeilig når hun skal holde hånd eller ha ansiktet oppi mitt❤️, samtidig er jeg jo glad for at hun sover veldig godt i egen seng...

Savner bare å ha noen ved siden av meg.. Jeg har likevel ikke tort fordi hun "sparker" i søvne og skal ha føttene sine på meg. Jeg kan av åpenbare grunner ikke kun ligge på én side (med ryggen til) hele natten, og jeg er redd hun skal sparke meg i magen, for hun har noen ganger, senest i går, "sparket" meg i ryggen.. 

Bør jeg bare get over it og la henne sove i fred på eget rom, eller finnes det noen smarte løsninger for samsovere med "sparkere"? 

Anonymkode: 1f464...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville latt henne sove i fred. Du skal mest sannsynlig samsover med en nyfødt, og da vil du ikke ha en sprellehøne i tillegg. 

Anonymkode: 37847...fe9

• Liker 5
Skrevet

Er det ikke best om hun sover på eget rom hvis hun synes det er greit selv? Du får jo en ny baby snart som du kanskje må samsove med, og da er det vel fint om fireåringen sover for seg selv?

Anonymkode: bc2b0...024

• Liker 1
Skrevet

Kanskje mannen kommer tilbake hvis datteren sover på eget rom? 😄 Ellers får du jo ny baby snart, og trenger nok både plass og ro. Datteren din kommet nok også til å bli forstyrret av baby, så jeg råder deg til å la henne sove alene. ❤️

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for gode råd 😊 føler nok litt ekstra på det nå, at jeg savner henne inntil meg om natta. Men dere har gode poeng, så det er kanskje mest praktisk for alle at hun får sove i fred og ro ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tusen takk for gode råd 😊 føler nok litt ekstra på det nå, at jeg savner henne inntil meg om natta. Men dere har gode poeng, så det er kanskje mest praktisk for alle at hun får sove i fred og ro ❤️

Hva med mannen? 

Anonymkode: c1fe7...0e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...