Gå til innhold

Farge til Bodbyn kjøkken fra IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått nytt kjøkken. Bodbyn offwhite fra IKEA. Har trefiner benkeplate. Malte veggen i fargen Valmuefrø (grå), men synes den ble litt for hard til stilen på en måte. Noen som har noen gode fargetips som passer til vårt kjøkken? Har bomull i tak og på lister, warm blush på naborommet (men dør i mellom så skal ikke sånn sett ha noe å si. 

Tenker stue i samme farge evt. Lyst på en lys, varm farge. 

Anonymkode: e7bf2...d8c

Skrevet

Valmuefrø passer jo ikke til offwhite.

Råder deg til å lese deg opp på farger. På Jotuns hjemmeside er det godt forklart.

Anonymkode: e1963...a49

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Råder deg til å lese deg opp på farger. På Jotuns hjemmeside er det godt forklart.

Derfor jeg spør her ;) Jeg har lest meg litt opp, men fant vel ikke noe konkret da jeg valgte fargen valmuefrø om den sto godt til bomull og kjøkkenet eller ikke. Heller vel også mot at jeg egentlig ikke vil ha det så grått, men heller et hint av en eller annen annen farge....

Skrevet

Om du går inn på Fargerike sine nettsider og bruker fargevelgeren der får du mange gode tips. Legg inn Bomull som farge (er det nærmeste du kommer til Bodbyn offwhite), så vil du kunne se matchende- og gode kontrastfarger. 👍🏻😊

Anonymkode: ef891...c8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå sier jotuns fargevelger at fargen bomull (som er det nærmeste man kommer fargen på de skapene) passer til valmuefrø da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...