AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Vi har fått nytt kjøkken. Bodbyn offwhite fra IKEA. Har trefiner benkeplate. Malte veggen i fargen Valmuefrø (grå), men synes den ble litt for hard til stilen på en måte. Noen som har noen gode fargetips som passer til vårt kjøkken? Har bomull i tak og på lister, warm blush på naborommet (men dør i mellom så skal ikke sånn sett ha noe å si. Tenker stue i samme farge evt. Lyst på en lys, varm farge. Anonymkode: e7bf2...d8c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Valmuefrø passer jo ikke til offwhite. Råder deg til å lese deg opp på farger. På Jotuns hjemmeside er det godt forklart. Anonymkode: e1963...a49
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 https://www.jotun.com/no/no/decorative/interior/colours/1453-vanilla-interior Anonymkode: e1963...a49
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Valmuefrø passer jo ikke til offwhite. Råder deg til å lese deg opp på farger. På Jotuns hjemmeside er det godt forklart. Anonymkode: e1963...a49 Derfor jeg spør her Jeg har lest meg litt opp, men fant vel ikke noe konkret da jeg valgte fargen valmuefrø om den sto godt til bomull og kjøkkenet eller ikke. Heller vel også mot at jeg egentlig ikke vil ha det så grått, men heller et hint av en eller annen annen farge.... Anonymkode: e7bf2...d8c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Om du går inn på Fargerike sine nettsider og bruker fargevelgeren der får du mange gode tips. Legg inn Bomull som farge (er det nærmeste du kommer til Bodbyn offwhite), så vil du kunne se matchende- og gode kontrastfarger. 👍🏻😊 Anonymkode: ef891...c8c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Valmuefrø passer jo ikke til offwhite. Råder deg til å lese deg opp på farger. På Jotuns hjemmeside er det godt forklart. Anonymkode: e1963...a49 Nå sier jotuns fargevelger at fargen bomull (som er det nærmeste man kommer fargen på de skapene) passer til valmuefrø da... Anonymkode: e7bf2...d8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå