Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 23.53):

Femar gjorde susen for meg på 40.

Anonymkode: d5f84...b5d

Kan fastleger skrive ut dette også, eller må man til gynekolog?

Skrevet
Frøken Grønn skrev (2 timer siden):

Kan fastleger skrive ut dette også, eller må man til gynekolog?

Man må til gynekolog. Har du mulighet så ville jeg ha bestilt meg en time privat. Slipper man ventetiden og henvisninger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man må til gynekolog. Har du mulighet så ville jeg ha bestilt meg en time privat. Slipper man ventetiden og henvisninger.

Takk for tips :) IKM er i helga, hvis den kommer så skal jeg jammen bestille time på mandag.

Skrevet
Frøken Grønn skrev (29 minutter siden):

Takk for tips :) IKM er i helga, hvis den kommer så skal jeg jammen bestille time på mandag.

Man begynner på tablettene dag 3 i syklusen. Så får du time raskt, så rekker du kanskje å begynne den syklusen her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Man begynner på tablettene dag 3 i syklusen. Så får du time raskt, så rekker du kanskje å begynne den syklusen her. 

Oj. Takk for tips. Ser ut som det er litt venteliste på standard private som Volvat og Aleris. Ser imidlertid at Volvat tilbyr videkonsultasjon og har ledig allerede på mandag. Kreves det undersøkelse for å skrive ut Femar? (Jeg vet at du/dere ikke er eksperter, altså. Ble bare litt ivrig her og håper kanskje noen her har erfaring.)

Skrevet
Frøken Grønn skrev (38 minutter siden):

Oj. Takk for tips. Ser ut som det er litt venteliste på standard private som Volvat og Aleris. Ser imidlertid at Volvat tilbyr videkonsultasjon og har ledig allerede på mandag. Kreves det undersøkelse for å skrive ut Femar? (Jeg vet at du/dere ikke er eksperter, altså. Ble bare litt ivrig her og håper kanskje noen her har erfaring.)

Jeg kan tenke meg at de vil ha en undersøkelse først. Jeg kom først til undersøkelse pga blødninger ved fysisk aktivitet. Når det ble funnet ut av, så fikk jeg grønt lys til å begynne. Men da hadde jeg hatt en ganske grundig ultralyd pga blødningene først. 

Skrevet

Jeg går til Oslo jordmor og kvinnesenter. Veldig fornøyde med de og enkelt å få time. 

Fikk resept på Femar nå. Men har hatt en time for et par uker siden da 

Skrevet
12 hours ago, Attpåkladd said:

Jeg har veldig trua på akupunktur. Deg skal jeg teste - takk! 

Jeg har prøvd akupunktur. Gikk dit i 4 mnd, to behandlinger i uka. Ble for så vidt gravid. 1,5 år etter siste time bare. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg kan tenke meg at de vil ha en undersøkelse først. Jeg kom først til undersøkelse pga blødninger ved fysisk aktivitet. Når det ble funnet ut av, så fikk jeg grønt lys til å begynne. Men da hadde jeg hatt en ganske grundig ultralyd pga blødningene først. 

Takk for svar 😊

Skrevet
Frøken Grønn skrev (1 time siden):

Takk for svar 😊

Lykke til🤞

Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv.. og det er at en dråpe er nok 🙈😂 

Jeg og mannen hadde sex EN eneste gang i hele 2016.. attpåklatten er født i mars 2017. 

Da var jeg 39 og han 42.. 

Anonymkode: 74636...34e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 22.36):

55 år? Det er veldig egoistisk etter min mening. Så når ungen er typ 10 år nærmer mor seg 70. Nei uff trist. 

Anonymkode: 2bed2...fa3

Så hva mener du hun heller burde gjøre? Avlive det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan bare svare for meg selv.. og det er at en dråpe er nok 🙈😂 

Jeg og mannen hadde sex EN eneste gang i hele 2016.. attpåklatten er født i mars 2017. 

Da var jeg 39 og han 42.. 

Anonymkode: 74636...34e

Haha, snakk om flaks. 

Gynekologen ringte såklart mens jeg satt i bilen med mannen i stad. For å orientere om mulighet for tvillinger osv ved Femar. Men at hun, selv om jeg har regelmessig eggløsning, ville skrive det ut til meg pga alder og at hun vet vi bare prøver frem til sommeren. 

Manne bare "jøss, er doping lov?" 😂🙈 Og fikk litt fnatt av tanken på tvillinger. Må jobbe litt i helgen med "reglene" for denne prøvingen. Jeg mener jeg fikk noen måneder og dermed kan gjøre det som trengs i de månedene. Han går nok med på det. Må bare go'snakke litt, mens jeg masserer han eller no 😅😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...