Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 13. august 2005 #1 Skrevet 13. august 2005 Jeg skal flytte sammen med min kjære nå, vi har pratet mye om det og er begge forberedt på det og vi gleder oss masse begge to - mangler bare en passende leilighet, noe vi er på utkikk etter. Men har fått en del kommentarer fra venninner om at det er tidlig.. Syns dere det? Jeg er 23 og han er 28, har forøvrig ikke fått noe som helst av slike kommentarer fra familien (og de bruker og si ifra om de syns jeg gjør noe dumt). Selv syns jeg ikke det er tidlig, så lenge begge er klar for å ta det skrittet så ser jeg ikke noe problem i det. Hva syns folket her? Når flyttet dere sammen?
Pølsa Skrevet 13. august 2005 #2 Skrevet 13. august 2005 Hei! Vi flyttet sammen ganske så fort og det gikk helt fint. Hun var 19 og jeg var 21.
Pleier Skrevet 13. august 2005 #3 Skrevet 13. august 2005 Vi flyttet sammen da han var 19 og jeg 18. Så 23 og 28synes jeg ikke høres tidlig ut. Hvor lenge har dere vært sammen? For kanskje det kan ha vært det vennene dine reagerte på?
Englepus Skrevet 13. august 2005 #4 Skrevet 13. august 2005 (endret) Jeg var 20 og han 26. Vi hadde kjent hverandre/vært sammen i 3mnd. Idag, 6år senere, bor vi fremdeles sammen Syns dere skal gi blaffen i hva andre mener og gjøre som dere selv vil Endret 13. august 2005 av Englepus
Arkana Skrevet 13. august 2005 #5 Skrevet 13. august 2005 Jeg var 21 og han 30 da vi flyttet sammen. Da hadde vi vært sammen i 9 mnd. Nå har vi bodd sammen i 5½ år.
flaasen Skrevet 14. august 2005 #7 Skrevet 14. august 2005 Heisann, alderen deres er det jo ikke noe å si på, og dere gleder dere masse til å flytte sammen! Det er det soms teller, ikke hva venninnene eller andre mener. Jeg kan gi deg et godt råd/tips som kan brukes som peilepinne for om det er for tidlig å flytte sammen: Han har garantert noen uvaner, kan du lære deg å elske disse, fordi de er en del av ham? Min mann er over 2 meter høy, og hver gang han rydder, så legger han alt i egen nesehøyde, slik at det i realiteten forsvinner for meg.. Og når han ikke rydder, hvilket er det vanligste, er han så bortinatta rotete at det er ikke til å tro! Hvis han har vært i et rom i en time, ser det ut som om han har bodd der en uke! Men jeg elsker min mann til vanvidd, og ville ikke byttet ham bort for alt i verden, og jeg rydder, og gjør det med et smil...
Gjest Jiha(d) Skrevet 14. august 2005 #8 Skrevet 14. august 2005 Jeg skal også flytte sammen med kjæresten nå Gleder meg masse! Han er 22 og jeg er 20. Nå skal han bare si opp jobben, komme hit til meg (han bor i vest og jeg i øst) også skal vi finne en leilighet. Har vært sammen i 4 mnd når han kommer ned hit (om noen uker) Vet at det ikke kommer til å bli en dans på roser. Er forberedt, har brent meg før, men nå er jeg sikker:) Hvis det går dårlig i perioder må vi jo ikke bare gi opp med en gang, men heller prøve å løse det. Jeg ser frem til det iallfall. Deilig å få et sted for seg selv også
Gjest Gitte Skrevet 14. august 2005 #9 Skrevet 14. august 2005 er det bare jeg og typen som ikke flyttet sammen etter 4 mnd? Vi har vært sammen i snart 2 år og har enda ikke konkrete planer om å flytte sammen...? det må sies at vi bor 7 mil unna hverandre, jeg går på skolen enda 5 mil i "feil" retning, og han trives i jobben sin der han bor. Jeg kan ikke flytte dit pga skolen, og han vil rett og slett ikke flytte hit (skjønner han godt)... er det andre enn oss som ikke flyttet sammen så fort vi ble sammen?
Gjest Jiha(d) Skrevet 14. august 2005 #10 Skrevet 14. august 2005 Det er jo slettes ikke sånn at man "må" flytte sammen. Ikke i det hele tatt. Det kommer jo helt an på personene. Mange av vennene mine har kjærester som de har vært sammen i flere år og ingen av dem har planer om å flytte sammen.
Arkana Skrevet 14. august 2005 #11 Skrevet 14. august 2005 er det bare jeg og typen som ikke flyttet sammen etter 4 mnd? Vi har vært sammen i snart 2 år og har enda ikke konkrete planer om å flytte sammen...? det må sies at vi bor 7 mil unna hverandre, jeg går på skolen enda 5 mil i "feil" retning, og han trives i jobben sin der han bor. Jeg kan ikke flytte dit pga skolen, og han vil rett og slett ikke flytte hit (skjønner han godt)... er det andre enn oss som ikke flyttet sammen så fort vi ble sammen? ← Vel, se det på den måten. Jeg vet om mange som har flyttet sammen altfor tidlig. Derimot vet jeg ikke om et eneste par som ventet for lenge med å flytte sammen. Er det ikke bare en fordel å kjenne hverandre godt før man velger å bo med noen?
Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 14. august 2005 #12 Skrevet 14. august 2005 Jeg og typen har nett flyttet sammen. Grunnen er at vi er begge sikker i vår sak,og jeg var hos han hele tiden,og så ikke lenger grunnen til å betale mangen tuen i husleige i mnd når jeg bare bodde hos han uansett.. så.... Har bommet før,men denne gangen er d helt anerledes!! Vil bare ønske dere LYKKE TIL!!!!!!!
Gjest Gitte Skrevet 14. august 2005 #13 Skrevet 14. august 2005 Vel, se det på den måten. Jeg vet om mange som har flyttet sammen altfor tidlig. Derimot vet jeg ikke om et eneste par som ventet for lenge med å flytte sammen. Er det ikke bare en fordel å kjenne hverandre godt før man velger å bo med noen? ← jo absolutt... er bare det at jeg nesten begynner å føle meg dum når folk spør hvor lenge vi har vært sammen, jeg svarer 2 år, og spørsmålet som alltid følger er "hvorfor bor dere ikke sammen da a?" åh jeg blir så irritert... er jo ikke det at vi ikke vil, men det passer seg bare ikke sånn.. har fått inntrykk at at de som spør meg, mener at forholdet vårt er mindre "ekte" fordi vi enda ikke har flyttet sammen.. jeg blir oppgitt.
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2005 #14 Skrevet 14. august 2005 Vi kjøpte oss hus sammen etter å ha vært kjærester i fjorten måneder. Men vi hadde kjent hverandre i over ti år, og var relativt voksne, jeg var 27 og han var 31. Huset var ikke ferdig bygget før etter noen måneder, så han flyttet inn hos meg først, etter halvannet år, og der bodde vi sammen i tre mnd mens vi ventet på huset. I dag er vi gift og har det veldig bra Ikke hør på folk, kjenn etter i magen din, du
Gjest gjesten Skrevet 15. august 2005 #15 Skrevet 15. august 2005 Dere er like gamle som sambo og jeg var når vi flyttet sammen og da hadde vi kjent hverandre i noen måneder. Synes ikke du skal bry deg så mye over hva alle andre mener. Tenk mer over hva dere har til felles av meninger og holdninger til livet. Er dere nogenlunde enige om de grunnleggende tingene her i livet som økonomi, barn, fritid, verdier generelt? Om det er for tidlig for dere å flytte sammen, har mer å gjøre med hvor godt dere synes at dere har klart å bli kjent med hverandre enn alder og tiden dere har vært sammen.
Gjest Milah Skrevet 15. august 2005 #16 Skrevet 15. august 2005 Jeg var 19, han 20 og vi hadde vært sammen i ca 6 mnd når vi flytta sammen!
MiniMjau Skrevet 16. august 2005 #17 Skrevet 16. august 2005 ! vi har vært sammen i over to år, og bor fortsatt hver for oss. :-( ?!
Holly Hobbie Skrevet 16. august 2005 #18 Skrevet 16. august 2005 Vi flyttet sammen etter fire aar...og bodde ikke engang i samme by eller land i alle de aarene heller! Naa har vi vaert gift i over 1 aar!
Gjest Tanta Skrevet 16. august 2005 #19 Skrevet 16. august 2005 Jeg var 18, han var 21 da vi flyttet sammen, vi hadde vært sammen i 1 1/2 år. Nå har vi vært gift i 20 år
Gypsy Skrevet 16. august 2005 #20 Skrevet 16. august 2005 Du skriver ingenting om forholdets varighet eller hvor ofte dere har sett hverandre og slike ting. Alderen i seg selv syns jeg overhodet ikke er for tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå