Gå til innhold

Hadde aldri opplevd BJ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ny kjæreste i vår. Vi ventet i godt over en måned før vi lå med hverandre. Siden vi hadde vært sammen en stund og siden jeg har spiral lot vi være å bruke kondom.

På et tidspunkt sugde jeg ham til han kom. Siden gjorde jeg det innimellom. Først nå fortalte han meg at han aldri hadde opplevd det tidligere, dvs. oralsex med utløsning i munnen. Han var helt fascinert og forelsket i følelsen.

Jeg synes det er rart. Han er nesten 30 år og opplever for første gang å bli sugd uten kondom av noen som "tar imot". Jeg har aldri gjort annet enn det i de to forholdene jeg har hatt før og ser på det som noe helt naturlig og egentlig en selvfølge. Er det virkelig så uvanlig?

Anonymkode: 6e299...9ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk ny kjæreste i vår. Vi ventet i godt over en måned før vi lå med hverandre. Siden vi hadde vært sammen en stund og siden jeg har spiral lot vi være å bruke kondom.

På et tidspunkt sugde jeg ham til han kom. Siden gjorde jeg det innimellom. Først nå fortalte han meg at han aldri hadde opplevd det tidligere, dvs. oralsex med utløsning i munnen. Han var helt fascinert og forelsket i følelsen.

Jeg synes det er rart. Han er nesten 30 år og opplever for første gang å bli sugd uten kondom av noen som "tar imot". Jeg har aldri gjort annet enn det i de to forholdene jeg har hatt før og ser på det som noe helt naturlig og egentlig en selvfølge. Er det virkelig så uvanlig?

Nei, så uvanlig er det ikke. Jeg vil tørre å påstå kanskje femti/femti?

Anonymkode: f36ae...a46

• Liker 2
Skrevet

Applaus til deg da :P 

Anonymkode: 1cb6b...ffd

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke forbauset. Ikke i det hele tatt. 

Skrevet

Vil tro at det hører til unntakene at man bruker kondom ved oralsex. Spesielt i faste forhold.

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig uvanlig å ikke ha opplevd det ja. 

Anonymkode: c3f09...1f7

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri opplevd noen som ikke kommer av BJ, og jeg har heller aldri sugd med kondom. Da lar jeg heller være. 

• Liker 2
Gjest Kaiminator
Skrevet
36 minutter siden, NysgjerrigPiken said:

Jeg har aldri opplevd noen som ikke kommer av BJ, og jeg har heller aldri sugd med kondom. Da lar jeg heller være. 

jeg har opplevd at det er veldig få som egentlig er flinke til det, på meg ihvertfall. Det beste som finns ER jo å få den eksplosive utløsningen men nesten ingen som klarer det.

Skrevet

Jeg fikser det ikke. Synes sæd er helt motbydelig :( Så eneste måte han får komme inni er med kondom.

Anonymkode: 8c9e0...d9e

Skrevet

Ja, da ser jeg jo her at dette er det mange meninger om. Så kanskje det ikke er så rart likevel, da, at han ikke hadde opplevd det. Så fint, egentlig, at jeg kan gi ham noe han liker. Men jeg forstår jo også at det er jeg, og ikke han, som er "utafor". Jeg har jo sugd og svelget og smilt hele livet og synes det er både gøy og en naturlig del av å ha sex med noen.

• Liker 2
Skrevet

En selvfølge?! Så du skjønner ikke at folk har forskjellige seksuelle preferanser da eller?

Anonymkode: 09016...c67

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

En selvfølge?! Så du skjønner ikke at folk har forskjellige seksuelle preferanser da eller?

Anonymkode: 09016...c67

Naturligvis. Jeg sa da ikke noe om det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ja, da ser jeg jo her at dette er det mange meninger om. Så kanskje det ikke er så rart likevel, da, at han ikke hadde opplevd det. Så fint, egentlig, at jeg kan gi ham noe han liker. Men jeg forstår jo også at det er jeg, og ikke han, som er "utafor". Jeg har jo sugd og svelget og smilt hele livet og synes det er både gøy og en naturlig del av å ha sex med noen.

«Sugd og svelger og smilt hele livet» håper ikke det (misforstå meg rett) 😅

• Liker 3
Skrevet

Det skal være visst! I småfylla en gang ga en venninne og jeg blowjob til kjærestene våre. Satt på kne foran dem i samme rom. I fylla, ja. Hun runket ham da det gikk for ham, jeg tok imot alt som kom. Venninnen min ble muggen, siden typen hennes så at jeg gjorde noe han ønsket seg, men kjæresten ikke ville. Maaaange år siden.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Naturligvis. Jeg sa da ikke noe om det?

😅 Om du er ny på kg.....

Det er så typisk for dette forumet at folk ikke klarer å lese hva du skriver og tillegger deg setninger og meninger du aldri har hatt 😪

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bra du kunne gjøre kjæresten din lykkelig 👍

Det er faktisk helt enormt og få komme i munnen på sin kjære.

Skrevet

Mann på 25 her som ikke har opplevd å bli sugd til utløsning. Vet ikke hvor vanlig det er, men vi finnes ja.

Anonymkode: 77781...fb0

• Liker 1
Skrevet

Ikke så overraskende. For det første er ikke alle kvinner like, og for det andre har mange menn hatt få partnere. Jeg har heller ikke opplevd akkurat dette selv om jeg er over 30. Får se hva som skjer i neste forhold.

Anonymkode: 78c9d...6c5

Skrevet
6 hours ago, Kaiminator said:

jeg har opplevd at det er veldig få som egentlig er flinke til det, på meg ihvertfall. Det beste som finns ER jo å få den eksplosive utløsningen men nesten ingen som klarer det.

Kommer du fort med de som er flinke, eller er du litt mer «vanskelig»? Lurer litt på om denne opplevelsen har med deg og gjøre eller tilfeldigvis partnerne.. Noen krever jo en del mer «arbeid» enn andre

Gjest Kaiminator
Skrevet
1 hour ago, NysgjerrigPiken said:

Kommer du fort med de som er flinke, eller er du litt mer «vanskelig»? Lurer litt på om denne opplevelsen har med deg og gjøre eller tilfeldigvis partnerne.. Noen krever jo en del mer «arbeid» enn andre

Med de som jeg har opplevd som flinke har det gått fort, til motsetning andre der det går og går og går men kommer ingen vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...