Gå til innhold

Prøver å bli gravid. PP6.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 13 DPO idag. 😁Har ryggsmerter og er oppblåst. Hva tror dere? Er det håp? Har lest at skyggestreker er det ikke farge på. Mine er lyserosa (Ser det ikke så godt på bilde). Pleier alltid spotte 8 til 11 DPO. Ingen symptomer på mensen eller spotting. Har test på kveldsurin med RFSU stav. Skal kjøpe nye i dag etter jobb. 

BE57936B-DCDE-4ADA-A411-C673A2E1DFF4.jpeg

FB08C33F-DF42-4840-930F-C62E40164FAB.jpeg

Anonymkode: 2e50f...62b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns denne ser positiv ut! Krysser for at testene i dagene som kommer blir sterkere 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at denne er positiv 😄 Oppdater gjerne

Anonymkode: a562d...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fikk blendahvit RFSU stav idag... 😌

Du bør teste på morgenurin. Så tidlig som du er i løypa nå så har urinkonsentrasjonen svært mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den første tatt på morgenurin og den testen nr to nå på urin nå senere på dagen? Isåfall så tidlig så er det morgenurin som gjelder! Da kan man få positiv test på morningen og negativ senere på dagen. HCG er det Mer av i urin om morgenen så tidlig som du er nå. Er dette tilfelle så vedder jeg på at du er gravid :) 

Anonymkode: f9f03...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen i går ble tatt ca kl. 17. Idag ble den tatt kl. 10, ca 3 timer etter dagens første urin.. Mulig det bare var en skyggestrek da? Om mensen ikke kommer, får jeg teste igjen. Ingen symptomer som tyder på at mensen kommer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dessverre ble ikke dagens eller gårsdagens tatt av morgenurin. Har ikke igjen tester. Får vente å se. 🤞🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 8.27):

Er 13 DPO idag. 😁Har ryggsmerter og er oppblåst. Hva tror dere? Er det håp? Har lest at skyggestreker er det ikke farge på. Mine er lyserosa (Ser det ikke så godt på bilde). Pleier alltid spotte 8 til 11 DPO. Ingen symptomer på mensen eller spotting. Har test på kveldsurin med RFSU stav. Skal kjøpe nye i dag etter jobb. 

BE57936B-DCDE-4ADA-A411-C673A2E1DFF4.jpeg

FB08C33F-DF42-4840-930F-C62E40164FAB.jpeg

Dette er en positiv test!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...