Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! 

Jeg har et spørsmål ifht hjemmekontor og levering i barnehagen. Samboeren min har hjemmekontor hver dag. Han mener at jeg skal la han sove på morningen, siden han ikke trenger å stå opp før han starter på jobb. Som vil si at jeg må stå opp tidligere slik at jeg rekker å ordne både meg og barnet, samt kjøre hen i barnehagen på morningen. 

Er det feil av meg og reagere på dette? 

Jeg har spurt samboer flere ganger om å stå opp og hjelpe til da jeg har dårlig tid. Da blir jeg møtt med huff og en sur samboer som går rundt og "furter"... 

Dette tærer veldig på meg, og humøret mitt resten av dagen blir ødelagt sa jeg starter hver morning med et enormt stress for å rekke alt. 

Anonymkode: d238b...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du sier du har dårlig tid vil jeg tro du også drar på jobb etter levering?

Beste kompromiss vil jo være å enten dele dagene og ta annenhver dag eller lignende slik at det blir rettferdig for begge parter. 

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en tafatt mann. 

Såklart skal han også bidra til levering og henting. 

Jeg hadde bare sendt ungen inn til soverommet og så dratt på jobb.  Så dår han ta en vurdering om han skal levere eller ha barnet hjemme 😛 

Anonymkode: da53a...364

• Liker 3
Skrevet

Dette hadde ikke jeg akseptert. Min mann jobber halve dager, men vi har fortsatt annen hver dag å stå opp med barnet, selv om mannen kan begynne på jobb først kl 11. Jeg tar ofte med meg barnet og leverer i bhg på mannens daget dersom jeg skal på kontoret  men har jeg hjemmekontor gjør han det også.

Anonymkode: 315bd...b7b

Skrevet

Jeg er i permisjon med en liten baby og kunne lett sovet lenger om morgenen. Vi har to barn til, og jeg står derfor likevel opp tidlig for å få tid med de om morgenen. Det er jo så koselig! Skal sies at mannen har laget frokost til alle og lunsj til barna ferdig slik at jeg står opp til ferdig dekket bord. Jeg fikser etter det barna klar til å dra og mannen kjører de(han har hjemmekontor). Er vi ikke et team som skal samarbeide da?

Anonymkode: 7e6fb...060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...