AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Del Skrevet 18. januar 2021 Hadde endelig klart å komme meg ned på 60kg gjennom strengt kosthold og mye trening. I helgen var jeg på besøk hos familien og det ble en kveld med mye alkohol, nøtter, chips og popcorn. Vi spiste også ute en dag da jeg bestilte kveite med rotgrønnsaker og saus. Ellers holdt jeg meg innenfor grensene, så trodde ikke jeg skulle gå opp hele 3kg!?🙁 Jeg har bevegd meg mye mindre enn jeg bruker, men jeg nekter å tro at jeg har inntatt 9tusen kalorier ganger 3 (1kg fett er vell 9tusen kalorier?). Dette gjor meg utrolig deprimert og føler alt jeg har strevd for de siste ukene er bortkastet😒 Anonymkode: 50d3a...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Del Skrevet 18. januar 2021 Sikkert vann. Gi det noen dager så er det nok borte igjen Anonymkode: 24e80...533 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Del Skrevet 18. januar 2021 Du har kanskje gjort kroppen din vant med å forbrenne kcalorier via trening. Uansett det går du fort ned igjen. Bare spis mye mindre enn du pleier, så vipps 2 uker er du 60 igjen Anonymkode: 0d0d9...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Del Skrevet 18. januar 2021 Du har ikke lagt på deg 3 kg med fett i løpet av en helg nei. Dette er nok hovedsakelig vann som er samlet i kroppen, i tillegg til at du sikkert har spist i større mengder enn du pleier så du har nok en del ekstra som ligger i tarmene også. Gå tilbake til ditt gamle kosthold så tipper jeg at de meste er borte igjen i løpet av få dager. Anonymkode: 84540...f5d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Del Skrevet 18. januar 2021 Vekten varierer naturlig hver dag pga vann, hvor mye mat du har i mage og tarm, hvor du er i syklusen osv. Bare slapp av og lev og spis sunt. Vei deg hver dag og se på trender over tid, ikke enkeltsvingninger. Anonymkode: f2349...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Del Skrevet 18. januar 2021 Store, brå endringer i vekt (både opp og ned) er alltid "vannvekt", som forklart over. Du spør ikke direkte om dette, men siden du antyder det i HI: Vær obs på at overkompensasjon så godt som alltid fører til ny overkompensasjon. Anonymkode: b0803...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Del Skrevet 18. januar 2021 Er dette første gangen du opplever at vekten svinger? I helgen både trente jeg og holdt meg innenfor kaloribudsjettet på 1500, og veier likevel 2 kilo mer i dag enn på fredag. Spiste spekeskinke på lørdag😎 Du spiste masse nøtter, chips og alkohol som er den sikreste måten å få masse vannvekt på. Anonymkode: ab27b...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #8 Del Skrevet 18. januar 2021 Vei deg en gang i uken til samme tid, og i hvert fall ikke rett etter en utskeielse. Da får du et mer nøyaktig bilde. Vekten svinger naturlig i løpet av en uke. Anonymkode: 54241...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå