Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2002 #1 Del Skrevet 25. september 2002 Eg er 30 år i eit fast forhold. Og reiser i Nordsjøen for å jobbe Og når eg er slik på reise er det avogtil behovet for kos melder seg, men det er nå slik at eg ikkje kjenner dette behovet avogtil det er det støtt det er når eg snakker med kjeresten min (Vi har avogtil telefon sex) Men det er kver gang etter eit par minutter i telefonnen er eg tent og klar og da er det berre deilig med eit skikkelig runk. Desuten så sover eg bedre etter en utløsning Kjeresten min synest det er rart at eg runker så ofte så eg ha begynt å underdrive hvor ofte det er for å ikkje skape eit sex press på henne men er det normalt med tre ruk om dagen kansje kver dag i 13 dager? Når eg er heime får eg stortsett stilt mine seksuelle behov og det er nesten bere ein eller to ganger i uka at lysten er der men det er ikkje oftere en en gang det blir noe av........... er alt normalt? eller er eg en pervers runker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. september 2002 #2 Del Skrevet 25. september 2002 Nei, så lenge snoppen henger på plassen sin synes jeg ikke det. Den dagen den er borte vekk, daaaaaaaaaaa........................ :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. september 2002 #3 Del Skrevet 25. september 2002 Kremmt, innlegget mitt kom 2 ganger. Men jeg rekner med at du er såpass smart at du ikke trenger å få det inn med t-skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. september 2002 #4 Del Skrevet 25. september 2002 Bare ronk i vei du gutten min, kos deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. september 2002 #5 Del Skrevet 25. september 2002 Grummfffff :-? hva er det som skjer her da?? Jeg orker ikke rable mer nå, for jeg har sletta og retta og sitert 8 ganger nå. Men det siste innlegget skal stå først og det første innlegget skal stå sist og om du da får noe fornuftig ut av dem er du jaggu god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 25. september 2002 #6 Del Skrevet 25. september 2002 Følg dine lyster du! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 #7 Del Skrevet 25. september 2002 For all del- runk i vei! Det er da naturlig å ty til hånda når hun ikke er der.. om det er 1 eller 3 ganger er jo opp til deg det. Er du så kåt, go ahead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 26. september 2002 #8 Del Skrevet 26. september 2002 Nei, så lenge snoppen henger på plassen sin synes jeg ikke det. Den dagen den er borte vekk, daaaaaaaaaaa........................ :blunke: Thea!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 26. september 2002 #9 Del Skrevet 26. september 2002 Hvor ofte man føler for slikt er vel individuelt. Jeg ville aldri våge meg på å utpeke hyppighet som perverst. Synes alle skal runke i vei når de føler for det jeg Det var jo en annen tråde her inne, av Vinga, hvis jeg ikke husker feil. Det det fremkommer at flere av oss tydeligvis er ganske "ekstreme" i perioder. Selv tror jeg at jeg hadde tatt det som ett kompliment om typen sleit allerede etter ett par min på tlf Kos deg når du føler for det du :D Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå