Gå til innhold

Sex med familiemedlemmer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål om seksuell kontakt/forhold med blodsbånd familie. 
Her er det snakk om frivillig seksuelle opplevelser. 

Jeg har hadde et lengre seksuelt forhold med min tremenning. Vi er begge i dag gift, men kan savne sexen med henne. For den var fantastisk. 

Anonymkode: 3b390...133

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er spørsmålet?

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har et spørsmål om seksuell kontakt/forhold med blodsbånd familie. 
Her er det snakk om frivillig seksuelle opplevelser. 

Jeg har hadde et lengre seksuelt forhold med min tremenning. Vi er begge i dag gift, men kan savne sexen med henne. For den var fantastisk. 

Anonymkode: 3b390...133

Du spør ikke noe? 

Anonymkode: eee8b...fd9

• Liker 3
Skrevet

For alt jeg vet har jeg hatt sex med tremenninger også, er det et sånt bygdefenomen å vite hvem tremenningene sine er? 😅

Jeg har ingen anelse om hvem mine er hvertfall. 🤷‍♀️ Tviler på at noen vil bry seg om sånt. 🤷‍♀️

Anonymkode: db05f...94b

• Liker 2
Skrevet

Altså. Bor du i en mindre bygd er sjansen stor for at der er innavl. At man har sex med personer man er i slekt med, typ 3, 4 el femmenninger. Er også derfor man finner en høyere andel av folk med rart utseende og misdannelser på bygda. 

Anonymkode: 1e79c...9a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså. Bor du i en mindre bygd er sjansen stor for at der er innavl. At man har sex med personer man er i slekt med, typ 3, 4 el femmenninger. Er også derfor man finner en høyere andel av folk med rart utseende og misdannelser på bygda. 

Omg 🤣

• Liker 6
Skrevet

Det er ikke straffbart å ha sex med sin tremenning. Det er faktisk lov å gifte seg med sitt søskenbarn. Tremenning er ikke familiemedlem, men en relativt fjern slektning. Så problemstillingen her er vel at dere begge er gift, men ikke med hverandre. 

• Liker 2
Skrevet
Chiubi skrev (2 minutter siden):

Det er ikke straffbart å ha sex med sin tremenning. Det er faktisk lov å gifte seg med sitt søskenbarn. Tremenning er ikke familiemedlem, men en relativt fjern slektning. Så problemstillingen her er vel at dere begge er gift, men ikke med hverandre. 

Feil. Søskenbarnekteskap er nå forbudt i Norge. 
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/86ma0w/stortingsflertall-forbyr-soeskenbarnekteskap

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Nja, min erfaring etter å ha bodd ganske lenge både i bygd og by er at folk vet hvem 3-menningene sine er på bygda og derfor kan unngå dem.

Anonymkode: 41235...c65

• Liker 5
Skrevet

Jeg vet om tremenninger som er gift med hverandre også.  Hvis spørsmålet vr om det ville vært forbudt sex, er det ikke det.   Hvis begge ønsker og mer fri, er det ikke noe galt med det.

Anonymkode: 06043...91e

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Feil. Søskenbarnekteskap er nå forbudt i Norge. 
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/86ma0w/stortingsflertall-forbyr-soeskenbarnekteskap

Det er bestemt, men ennå ikke iverksatt? Og hvordan skal man kontrollere. Må vel ta DNA-test eller i det minste blodprøver av de som skal gifte seg. Kommer det til å skje? Problemet er todelt. En del er helsemessig, det er langt større sjanse for misdannelser og sykdommer hos barn av søskenbarn. Om de betaler alle de ekstra helseutgiftene selv burde det kanskje vært lov, men sannsynligheten er vel stor for at pengene bare kommer fra NAV uansett og da er vi like langt. Den andre delen er tvangekteskap fordi det i noen kulturer har vært vanlig å grovt utnytte sine barn som billetter for slektninger til Norge. Jo mer slekt i Norge, jo mer penger strømmer til storfamilien i hjemlandet. Jeg kan forstå at fattigdom gjør at sånne idéer oppstår, men det unnskylder ikke ukultur og tvang.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet om tremenninger som er gift med hverandre også.  Hvis spørsmålet vr om det ville vært forbudt sex, er det ikke det.   Hvis begge ønsker og mer fri, er det ikke noe galt med det.

Anonymkode: 06043...91e

Tremenninger er såpass fjernt at det ikke er et stort helseproblem, men jeg ville følt meg ganske pinlig brydd som forelder hvis tenåringen ble sammen med dattera til min kusine feks. Sex og blodsbånd skal holdes adskilt, selv mange dyr vet dette.

Skrevet

Ikke med slekt, men med ektefellens søsken har jeg hatt sex X antall ganger

Anonymkode: 82bb6...4a7

Gjest Smeltemann
Skrevet

Lurt å holde det meste innen familien ,

Skrevet

Nå er vi begge skilt og har mye mer sex enn da vi var gift på hver vår kant men holder det skjult for å unngå bråk

Skrevet

Det er så mye "rart" på dette området at det er godt ingen vet om det. I hvert fall har det vært slik før, på bygda. Der jeg vokste opp var det mange yngre i hus og på gårder. Noen ganger lekte vi gjemsel på en låve, der vi slo av alt lys og hadde "blindegjemsel". Det var båser og høyloft og mange andre steder. Leken var bare et påskudd til å tafse, beføle, kline og mer til. Og siden man ikke ante hvem man var borti, var ingenting flaut og ingen kunne fortelle noe om noen etterpå. Jeg kan love at det ble tatt på, sugd og knullet i krokene, uten at noen visste navn eller alder på hvem man hadde seg med. At ingen ble gravide er jo et lykketreff, men at noen var mindreårige og noen var i samme familie er jo opplagt. Og sannsynligvis hadde vi en idé om hvem vi var sammen med, men bare såvidt, og poenget var at man uansett skulle late som om det var mørkt og ingen kunne vite. Og ingen skulle heller snakke høyt om hva som egentlig skjedde i mørket, for illusjonen var jo at vi bare lekte.

Anonymkode: e3401...fdb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er vel et større problem på Oslo Øst enn på bygda.

Anonymkode: c627f...258

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nå er vi begge skilt og har mye mer sex enn da vi var gift på hver vår kant men holder det skjult for å unngå bråk

Samme her, ikke i biologisk slekt men hun er mine tremenningers mor. Ex-kona til min mors fetter.  Vi har nok følelser for hverandre, så det blir vanskelig å gå ut med dette. 

Anonymkode: de30a...8bd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Samme her, ikke i biologisk slekt men hun er mine tremenningers mor. Ex-kona til min mors fetter.  Vi har nok følelser for hverandre, så det blir vanskelig å gå ut med dette. 

Anonymkode: de30a...8bd

Ja om exene har fått greie på det hadde det nok skapt vondt blod mellom søskene 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja om exene har fått greie på det hadde det nok skapt vondt blod mellom søskene 

Kunne man ha risikert blodhevn da?

Anonymkode: f0a2e...20d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...