AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Er sympatisex greit? En guttevenn/ex jeg lå med for fem år siden (vi passer ikke sammen sånn) har liksom på spøk men egentlig alvor spurt om jeg vil ligge med kompisen hans som kunne trenge en boost på selvtilliten med jenter, som er på bunn. Han er trolig jomfru, tør såvidt snakke med jenter, 24 år, snill, kjekk synes jeg og sikkert mange, men enfoldig/enkel i hodet og kunne aldri blitt sammen, han skal ikke vite at kompisen har spurt. Jeg er både smigret og sjokkert over "oppdraget", vet ikke. Hans plan var å bli fulle sammen i sommer og vi blir alene. Jeg har ligget med mange, er åtte år eldre, og det ville ikke gjort meg noe om det kunne hjelpe og ikke har konsekvenser. Men er det greit eller dumt lureri? Anonymkode: 345f0...055 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Det er sikkert godt ment men jeg synes det blir feil om han ikke vet at dette er planlagt gjennom kompisen. Anonymkode: 52b84...c3d 8
Bamseklemmer Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Bare husk hvis du skal være en sånn omsorgsknuller, at du ikke skaper forhåpninger. Jeg har gjordt det mange ganger, å like mange ganger har de takket meg for at jeg hadde satt dem igang... Og for min del hadde jeg like stort utbytte av deilig sex og enighet🧡 4
Gjest Smeltemann Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Kjør på la gutten få bygge selvtillit.
Dubidu Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 D et vil ikke bygge selvtillit den dagen han oppdager at det var avtalt spill. Spill med åpne kort. Hvis ikke du ville blitt kjæreste med ham,ville jeg droppet alt dette. Kan godt hende at du kan spille godt, men det blir før eller siden avslørt. 2
draug 75 Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Dette konkrete tilfellet: Om det er rett for deg, det kan bare du avgjøre. (Sjøl om... Hvis jeg var deg, ville jeg ville spekulert litt på hva slags inntrykk han her vennen, kobleren, har fått av meg når han spør, du kan ikke du bare ta og...) Om det er rett for han... Vet ikke. Det første jeg tenker på, er at om han er av under middels, middels eller over middels på kognitive evner, så er han - gitt at sex betyr noe for han i det hele tatt - svært interessert i å få seg sjøl pult. Han kan blir forelsket, og han kommer til å bli knyttet til deg på et vis. Men alt i alt vil jeg si han kommer til å synes han kommer ut i pluss. Generelt: Når man driver veldedighet, så er det fort et visst snev av nedlatenhet i det. Derfor skal man passe seg. 3
Doolittle Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 Om det kun er veldedighet synes jeg du skal la være. Dersom han får vite det blir det veldig feil og sikkert nokså tungt for ham. Dersom du synes han ser bra ut og du tenker at "ja, hvorfor ikke?" så er det jo bare å ha sex. Da er det jo "noe" der fra din side også. Du trenger jo ikke se for deg å bli sammen med ham, men du bør være forberedt på at det vil bety mer for ham enn for deg, slik at du har en exitstrategi som ikke sårer ham klar når han ønsker å møtes igjen (det ser jeg som sansynlig at han kommer til å ha lyst til). 4
Gjest Alterego666 Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er både smigret og sjokkert over "oppdraget", vet ikke. Dersom du har lyst til å ja sex med ham er det ikke omsorgssex, og det moralske dilemmaet faller vekk. Jar du lust til å ha sex med ham er det bare å gønne på uten avtale med kompisen. Vær ærlig om at du ikke har romantiske planer.
Gjest Smeltemann Skrevet 20. januar 2021 #9 Skrevet 20. januar 2021 Har du tatt noe avgjørelse på om du skal ha sex med kompisen til vennen din?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 Svaret er enkelt, har du lyst på han, kjør på, men gjør det tydelig at at du ikke ønsker mer enn det før det skjer Anonymkode: f5838...c4c 1
Maleficenta Skrevet 20. januar 2021 #11 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 3.42): Er sympatisex greit? En guttevenn/ex jeg lå med for fem år siden (vi passer ikke sammen sånn) har liksom på spøk men egentlig alvor spurt om jeg vil ligge med kompisen hans som kunne trenge en boost på selvtilliten med jenter, som er på bunn. Han er trolig jomfru, tør såvidt snakke med jenter, 24 år, snill, kjekk synes jeg og sikkert mange, men enfoldig/enkel i hodet og kunne aldri blitt sammen, han skal ikke vite at kompisen har spurt. Jeg er både smigret og sjokkert over "oppdraget", vet ikke. Hans plan var å bli fulle sammen i sommer og vi blir alene. Jeg har ligget med mange, er åtte år eldre, og det ville ikke gjort meg noe om det kunne hjelpe og ikke har konsekvenser. Men er det greit eller dumt lureri? Anonymkode: 345f0...055 Smigret er du? Jeg hadde vært alt annet enn smigret skal jeg si deg. Jeg hadde blitt sur om noen bad meg om noe slikt. 1
Hunmedham Skrevet 20. januar 2021 #12 Skrevet 20. januar 2021 Gode råd, dette her. Det er du som avgjør om dette er "sympatisex" eller ikke. Hvis du kunne tenke deg et knull med en ny fyr, er det bare å gjøre det. Da handler det ikke lenger om "omsorg" men at du benytter deg av muligheten til å få deg en runde i høyet. Men du burde tenke over enda en ting: Hva hvis han forelsker seg? Hva hvis dette ender dritt følelsesmesig for ham? Husk du blir hans første. For noen er det spesielt og da blir du spesiell. Dette kan godt være en slik gutt. Og hvis det senere kommer frem at det var arrangert blir det dobbelt ille. Så kanskje du likevel skal la være. Husk at du er jente, du kan ha sex med nesten alle. Sånn er det jo. Så hvis det er sex du tenker på, kan det jo fikses på veldig mange andre måter. Og DER falt det første argumentet bort, merker jeg. Så la være.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #13 Skrevet 20. januar 2021 Å planlegge dette uten å høre med ham er litt rart. Hvis det tilfeldigvis skjer at dere får lyst er jo det greit. Men prøver å tenke hvordan jeg hadde følt det hvis noen planla slikt med meg uten at jeg visste intensjonen bak det, dersom jeg hadde blitt med på det. Derfor tenker jeg at dersom intensjonen din og da er en form for sympatisex, så forklar ham dette og vær ærlig. La ham så få velge om han vil det eller ikke. Anonymkode: 6df28...49a 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #14 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 3.42): Er sympatisex greit? En guttevenn/ex jeg lå med for fem år siden (vi passer ikke sammen sånn) har liksom på spøk men egentlig alvor spurt om jeg vil ligge med kompisen hans som kunne trenge en boost på selvtilliten med jenter, som er på bunn. Han er trolig jomfru, tør såvidt snakke med jenter, 24 år, snill, kjekk synes jeg og sikkert mange, men enfoldig/enkel i hodet og kunne aldri blitt sammen, han skal ikke vite at kompisen har spurt. Jeg er både smigret og sjokkert over "oppdraget", vet ikke. Hans plan var å bli fulle sammen i sommer og vi blir alene. Jeg har ligget med mange, er åtte år eldre, og det ville ikke gjort meg noe om det kunne hjelpe og ikke har konsekvenser. Men er det greit eller dumt lureri? Anonymkode: 345f0...055 Nei. Synes det er kvalmt gjort av hn å ville bruke din kropp. Kansje du angrer? Kansje han kompisen tror det er noe mellom dere. Kansje han kompisen forteller han at lol jeg fikk henne til ha sex med deg. Det kan bli brukt mot deg, og gut over ryktet ditt. Anonymkode: 5cff2...496 1
Maleficenta Skrevet 21. januar 2021 #15 Skrevet 21. januar 2021 Ts om du har lyst til å ligge med han så gjør du det fordi du vil. Ikke fordi du skal la en fyr bruke kroppen din som en annen hore for å glede kompisen sin. Syns det er rart du ikke reagerer på hans kvinnesyn som faktisk kan be en kvinne bruke sin kropp for å underholde en mann på den måten.
Gjest Smeltemann Skrevet 21. januar 2021 #17 Skrevet 21. januar 2021 Dubidu skrev (På 18.1.2021 den 11.39): D et vil ikke bygge selvtillit den dagen han oppdager at det var avtalt spill. Spill med åpne kort. Hvis ikke du ville blitt kjæreste med ham,ville jeg droppet alt dette. Kan godt hende at du kan spille godt, men det blir før eller siden avslørt. Det vil han vel,han har kommet over kneika med å tilnærme seg en av et annet kjønn. Enkelte ting gir meirsmak som å ha sex 🙃
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #18 Skrevet 21. januar 2021 Dropp mer planlegging. Om du i sommer har lyst til å ha sex med han så har du det, samtidig som du er KLINKENDE klar på at det for din del KUN er det. Om du ikke tenner på tanken lar du være. 🤷🏼♀️ Anonymkode: c48dc...fba 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #19 Skrevet 21. januar 2021 Dere som skriver at hun skal gjøre det hvis hun faktisk har lyst til det, jeg er enig, men husk at han også må ville det da. Virker som det er utbredt å tenke at menn alltid vil, men sånn er det jo faktisk ikke Anonymkode: 6df28...49a 1
Druid Skrevet 21. januar 2021 #20 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 3.42): Er sympatisex greit? En guttevenn/ex jeg lå med for fem år siden (vi passer ikke sammen sånn) har liksom på spøk men egentlig alvor spurt om jeg vil ligge med kompisen hans som kunne trenge en boost på selvtilliten med jenter, som er på bunn. Han er trolig jomfru, tør såvidt snakke med jenter, 24 år, snill, kjekk synes jeg og sikkert mange, men enfoldig/enkel i hodet og kunne aldri blitt sammen, han skal ikke vite at kompisen har spurt. Jeg er både smigret og sjokkert over "oppdraget", vet ikke. Hans plan var å bli fulle sammen i sommer og vi blir alene. Jeg har ligget med mange, er åtte år eldre, og det ville ikke gjort meg noe om det kunne hjelpe og ikke har konsekvenser. Men er det greit eller dumt lureri? Anonymkode: 345f0...055 Jævlig teit! Risikoen er at du får en desperat fyr løpende etter deg i lang tid som oppfatter deg som en gudinne og som vil gjøre alt for deg, og blir tilsvarende knust når han etter tid oppfatter at det bare var ett ligg. Enkle mennesker, enkle verdensopplevelser, blir enkelt knust. Ikke gjør det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå