AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Kan eventuelt legge ut bilde, men har en føflekk på nesen som er samme farge som min lyse hud. Har irritert meg over den siden den dukket opp i 12 års alderen, og følt veldig på dette. Det synes kanskje ikke like mye for andre, men selv ser jeg det veldig godt, spesielt i "feil" lys ovenfra. Vært hos hudlege som lo av meg da jeg viste han den, så det var jo jævla koselig for å si det på den måten. Litt vanskelig å ta bilde av nå som det er sminke osv, synes mer i virkeligheten. Men én annen hudlege sa at det kan bli en "grop" i hudet fordi huden på nesen er så tynn, kanskje det går med laser? Noen som vet? Legen min kalte det for en "opphøyning i huden" klarer ikke finne bilde og navn av hva det kan være på nettet. Vær så snill og hjelp meg om du kan! Anonymkode: 321a8...738
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 En plastisk kirurg kan kanskje hjelpe deg? Anonymkode: 1e594...23b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En plastisk kirurg kan kanskje hjelpe deg? Anonymkode: 1e594...23b Kan kanskje hende Anonymkode: 321a8...738
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 2.10): Kan eventuelt legge ut bilde, men har en føflekk på nesen som er samme farge som min lyse hud. Har irritert meg over den siden den dukket opp i 12 års alderen, og følt veldig på dette. Det synes kanskje ikke like mye for andre, men selv ser jeg det veldig godt, spesielt i "feil" lys ovenfra. Vært hos hudlege som lo av meg da jeg viste han den, så det var jo jævla koselig for å si det på den måten. Litt vanskelig å ta bilde av nå som det er sminke osv, synes mer i virkeligheten. Men én annen hudlege sa at det kan bli en "grop" i hudet fordi huden på nesen er så tynn, kanskje det går med laser? Noen som vet? Legen min kalte det for en "opphøyning i huden" klarer ikke finne bilde og navn av hva det kan være på nettet. Vær så snill og hjelp meg om du kan! Anonymkode: 321a8...738 Du må nesten bare ta med en 3. hudlege eller hudsalong. Det er ikke lov å utgi seg for å være helsepersonell her på forumet, i tillegg til at folk sjeldent vil jobbe gratis. Anonymkode: b3204...631 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå