AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Jeg er sammen med en sinnsykt vakker jente. Hun er veldig pen, hun er skikkelig snill, omtenksom og veldig lojal person. Det som er tingen med hun, er at hun hadde sluppet alt i henda sine om jeg hadde spurt om å være med hun. MEN MEN MEN.. Hun kam bli ekstremt frekk i trynet sitt om hun mener noe er feil. Jeg vet ikke om det er hennes rettferdighetssans.. det har seg slik at vi satt å snakket om mat og spiseforstyrrelser. Jeg, hun og noen venner av oss. Dama mi er litt kresen på mat, og sa at hun synes maten var helt okei. Og da svarte en annen venninne av meg slik «jeg tror ikke du er den rette til å uttale deg om mat. Du veier så vidt 50 kg».. og dama mi klikka. Hun gikk til verbalt angrep og sa «alle kropper er fine som de er unntatt din. Den er veldig deformert, og foreslår du holder kjeft igjen før du spruter med kjeften din igjen. Hore» gutta spytta ut maten og begynte å le. Venninna mi stakk, og jeg endte opp med å ha maten sittende fast i halsen. Jeg kunne ikke fatte hvorfor hun sa det. Hun sier aldri noe slemt. Virkelig. Hun baksnakker ingen. Aldri . Hun tok ikke opp situasjonen en eneste gang etter at hun dro en gang. Hun brydde seg rett og slett ikke. Jeg er vandt til at hun alltid er koselig og vennlig, men denne gangen slapp hun virkelig maska av. Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan prate med hun? Hun er ikke typen som blir sur heller, så bare gi meg råd om hvordan jeg skal gå fram her. Plis Anonymkode: b8c71...de1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Hun er forresten 20 år gammel. Jeg er 23 Anonymkode: b8c71...de1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Det var helt utrolig frekt av venninnen. Det er hun som burde skamme seg her, og du burde passe på dama di, ikke på venninna. Hvorfor har du venninner, forresten? Er du også dame? Anonymkode: 0e9bb...aa8 16
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Det var jo venninnen din som begynte med frekkheter. Det ER frekt å kommentere andres kropp, uansett om man er overvektig, undervektig, eller normalvektig. Jeg hadde støttet dama mi i det, om jeg var deg. Men i samme slengen sagt at du syns det var dumt at hun eksploderte så, og at det er bedre at dere snakker sammen om ting som plager en. Kanskje dama di har/har hatt problemer ift egen kropp, eller spiseforstyrrelser? I så fall skjønner jeg at det er opprivende å få slike kommentarer. Anonymkode: 1d706...6c0 24
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Høres ut som dama di har et skikkelig problem med denne jenta og fant første skeive kommentar fra jenta som en god anledning til å sette henne skikkelig på plass/la henne få vite hvor lite hun liker henne. Sånn det fremstilles var dette hard markering - hun skal ikke "finne seg i" noe fra jenta og vil gjerne at dere gutta også skal vite og se dette. Ville tatt opp dette med henne og spurt henne hva med jenta som ligger i bunnen her som gjør at dama di ikke liker henne, kanskje hun føler seg truet fordi hun er jenta i guttegjengen, eller føler at jenta har/kan plukke på henne. Alternativ 2; dama di har hatt spiseforstyrrelser og ble utrolig trigget. Men trolig er det ikke dette.. Anonymkode: ec70e...5f9 14
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Venninnen hennes er jo frekk? Skjønner ikke hvordan du tillater andre å snakke slik til kjæresten din. Anonymkode: 47332...e9d 10
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 Det er bare gøy. venninna di virker sjalu og spydig mot dama di, var på pass til henne. Anonymkode: e725b...68d 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var helt utrolig frekt av venninnen. Det er hun som burde skamme seg her, og du burde passe på dama di, ikke på venninna. Hvorfor har du venninner, forresten? Er du også dame? Anonymkode: 0e9bb...aa8 Jeg har snakket med begge to og jeg er selvfølgelig på dama mi sin side. Jeg tror det ble mer slik at jeg ble sjokket over reaksjonen hennes. Venninna mi kommer sa at hun ikke mente noe slemt og sa unnskyld til hun. Men dama nekta å ta den i mot og sa at hun ikke er velkommen i huset mer. Jeg tar selvfølgelig alltid min kjæreste sin side uansett hva Anonymkode: b8c71...de1 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #9 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høres ut som dama di har et skikkelig problem med denne jenta og fant første skeive kommentar fra jenta som en god anledning til å sette henne skikkelig på plass/la henne få vite hvor lite hun liker henne. Sånn det fremstilles var dette hard markering - hun skal ikke "finne seg i" noe fra jenta og vil gjerne at dere gutta også skal vite og se dette. Ville tatt opp dette med henne og spurt henne hva med jenta som ligger i bunnen her som gjør at dama di ikke liker henne, kanskje hun føler seg truet fordi hun er jenta i guttegjengen, eller føler at jenta har/kan plukke på henne. Alternativ 2; dama di har hatt spiseforstyrrelser og ble utrolig trigget. Men trolig er det ikke dette.. Anonymkode: ec70e...5f9 Dama mi har slitt med spiseforstyrrelse før. Hun er heldigvis bedre nå. Jeg spurte hun hva som lå bak det, og hun sa at hun ikke likte kommentaren hennes, og dermed ville hun at hun skulle vite at man ikke snakker slik. Jeg har snakket med begge to. Hun er nok ikke sjalu eller noe. Sjeldent hun der blir sjalu Anonymkode: b8c71...de1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #10 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dama mi har slitt med spiseforstyrrelse før. Hun er heldigvis bedre nå. Jeg spurte hun hva som lå bak det, og hun sa at hun ikke likte kommentaren hennes, og dermed ville hun at hun skulle vite at man ikke snakker slik. Jeg har snakket med begge to. Hun er nok ikke sjalu eller noe. Sjeldent hun der blir sjalu Anonymkode: b8c71...de1 Her har du svaret.... Er dette en engangshendelse? I overskriften skriver du at hun er ekstremt frekk «til tider», men hun lar seg vel bare provosere av en frekk kommentar? Anonymkode: d4a24...92c 9
Fru Uperfekt Skrevet 18. januar 2021 #11 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er sammen med en sinnsykt vakker jente. Hun er veldig pen, hun er skikkelig snill, omtenksom og veldig lojal person. Det som er tingen med hun, er at hun hadde sluppet alt i henda sine om jeg hadde spurt om å være med hun. MEN MEN MEN.. Hun kam bli ekstremt frekk i trynet sitt om hun mener noe er feil. Jeg vet ikke om det er hennes rettferdighetssans.. det har seg slik at vi satt å snakket om mat og spiseforstyrrelser. Jeg, hun og noen venner av oss. Dama mi er litt kresen på mat, og sa at hun synes maten var helt okei. Og da svarte en annen venninne av meg slik «jeg tror ikke du er den rette til å uttale deg om mat. Du veier så vidt 50 kg».. og dama mi klikka. Hun gikk til verbalt angrep og sa «alle kropper er fine som de er unntatt din. Den er veldig deformert, og foreslår du holder kjeft igjen før du spruter med kjeften din igjen. Hore» gutta spytta ut maten og begynte å le. Venninna mi stakk, og jeg endte opp med å ha maten sittende fast i halsen. Jeg kunne ikke fatte hvorfor hun sa det. Hun sier aldri noe slemt. Virkelig. Hun baksnakker ingen. Aldri . Hun tok ikke opp situasjonen en eneste gang etter at hun dro en gang. Hun brydde seg rett og slett ikke. Jeg er vandt til at hun alltid er koselig og vennlig, men denne gangen slapp hun virkelig maska av. Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan prate med hun? Hun er ikke typen som blir sur heller, så bare gi meg råd om hvordan jeg skal gå fram her. Plis Anonymkode: b8c71...de1 Wtf. Om en slenger ut slik dritt får en tåle å få dritt tilbake 7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #12 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er sammen med en sinnsykt vakker jente. Hun er veldig pen, hun er skikkelig snill, omtenksom og veldig lojal person. Det som er tingen med hun, er at hun hadde sluppet alt i henda sine om jeg hadde spurt om å være med hun. MEN MEN MEN.. Hun kam bli ekstremt frekk i trynet sitt om hun mener noe er feil. Jeg vet ikke om det er hennes rettferdighetssans.. det har seg slik at vi satt å snakket om mat og spiseforstyrrelser. Jeg, hun og noen venner av oss. Dama mi er litt kresen på mat, og sa at hun synes maten var helt okei. Og da svarte en annen venninne av meg slik «jeg tror ikke du er den rette til å uttale deg om mat. Du veier så vidt 50 kg».. og dama mi klikka. Hun gikk til verbalt angrep og sa «alle kropper er fine som de er unntatt din. Den er veldig deformert, og foreslår du holder kjeft igjen før du spruter med kjeften din igjen. Hore» gutta spytta ut maten og begynte å le. Venninna mi stakk, og jeg endte opp med å ha maten sittende fast i halsen. Jeg kunne ikke fatte hvorfor hun sa det. Hun sier aldri noe slemt. Virkelig. Hun baksnakker ingen. Aldri . Hun tok ikke opp situasjonen en eneste gang etter at hun dro en gang. Hun brydde seg rett og slett ikke. Jeg er vandt til at hun alltid er koselig og vennlig, men denne gangen slapp hun virkelig maska av. Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan prate med hun? Hun er ikke typen som blir sur heller, så bare gi meg råd om hvordan jeg skal gå fram her. Plis Anonymkode: b8c71...de1 Syns det er stygt av den første jenta som kommenterte vekten hennes, hun begynte det og dama di forsvarte seg. Hva skulle hun ha gjort? Funnet seg i at noen snakker stygt om noe så personlig? Man vet aldri hva folk sliter med, uansett hva de veier. Vekt er ekstremt sårt for alle jenter, enten det er to eller tre siffer. Anonymkode: dc38c...a1c 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #13 Skrevet 18. januar 2021 Eh «dama mi er ekstremt frekk i trynet til tider»? Og dette trenger du hjelp til å forstå ikke var dama din sin feil? Har (hatt) spiseforstyrrelser også sier venninna di noe slikt? Det var stygt og laaaangt under beltestedet. Er du virkelig så lite orientert at du ikke skjønner dette selv? Anonymkode: 54883...11c 9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #14 Skrevet 18. januar 2021 Venninnen din var utrolig frekk. Om hun bare er 20 år, så er det vel ikke direkte unormalt å komme med frekke/umodne kommentarer ennå. Men alle som er voksne vet at man hverken snakker slik til andre mennesker eller drar inn kommentarer om deres kropp. Dama di fulgte opp med en like umoden reaksjon. Synes ingen av de hverken er bedre eller værre enn den andre. Det eneste som kan "forsvare" dama di er at spiseforstyrrelser er en psykisk sykdom, og selv om sykdommen er bedre, så vil det ligge vonde følelser til denne lenge etterpå. Å få kommentarer knyttet til vekt kan trigge voldsomt mye følelser. Hun burde så klart ikke slengt på ordet "hore", men utover det så ville jeg ikke kalt hun "ekstremt frekk i trynet". Anonymkode: 047a1...049 5
Gjest Kayo Skrevet 18. januar 2021 #15 Skrevet 18. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tar selvfølgelig alltid min kjæreste sin side uansett hva Anonymkode: b8c71...de1 Kanskje du burde la damene finne ut av problemene sine selv uten å henge deg opp i hvilken side du må ta? Det virker litt overhysterisk å poste om kranglene til dama si på internett. Ikke gjør dette til mer drama enn det trenger å være Peace Endret 18. januar 2021 av Kayo
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #16 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har snakket med begge to og jeg er selvfølgelig på dama mi sin side. Jeg tror det ble mer slik at jeg ble sjokket over reaksjonen hennes. Venninna mi kommer sa at hun ikke mente noe slemt og sa unnskyld til hun. Men dama nekta å ta den i mot og sa at hun ikke er velkommen i huset mer. Jeg tar selvfølgelig alltid min kjæreste sin side uansett hva Anonymkode: b8c71...de1 Oooooh, well played! Skulle ønske jeg hadde slik punch som dama di; hadde spart meg for mye tenners gnissel. Anonymkode: 53d63...982 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #17 Skrevet 18. januar 2021 Beklager, men her var det din venninne som var frekk og stygg. Så klart dama de biter i fra. Respekt til dama de som setter folk på plass. Anonymkode: 05991...af8 8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #18 Skrevet 18. januar 2021 Kanskje du får mer sympati med venninnen din fordi dere satt igjen der etterpå og kunne bonde. Din tur til å være lojal, kanskje. Anonymkode: 07f40...102 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #19 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje du får mer sympati med venninnen din fordi dere satt igjen der etterpå og kunne bonde. Din tur til å være lojal, kanskje. Anonymkode: 07f40...102 neinei, venninna stakk jo, kjæresten ble. Kjæresten skjønte at den 'venninna' til TS ikke var noe å samle på (ikke kom til å være enn venninne av henne, bare til TS). kudos Anonymkode: 53d63...982
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #20 Skrevet 18. januar 2021 Venninna trengte nok å bli satt på plass. Start shit - get shit! Anonymkode: 85a66...321 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå