AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Hva spiser dere til kyllingfilet? Anonymkode: 0ff32...ffa
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 😍 eksen sin yndlings middag.. Kyllinglår og ris... fikk masse minna å koke oppi hodet Anonymkode: 90b06...5da
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Det jeg elsker med kyllingfilet er at det kan brukes på så mange forskjellige måter. En hverdagsfavoritt her i huset er kyllingfilet i strimler (eller hel filet) med pasta med pesto og ristede pinjekjerner. Kok pasta, bland inn nok pesto til å dekke pastaen og topp med ristede pinjekjerner. Anbefaler fersk pesto fra kjøledisken for friskere smak. Kyllingfilet med ris, ovnsstekt paprika og løk og bretangesaus er også en gjenganger. Risotto med ulike smaker er også godt til kyllingfilet. Risotto fra Bare bra som bl.a. selges på Meny er en lettvint variant som smaker godt (finnes i flere forskjellige smaker). Kyllingfilet med ovnsstekte potetbåter og urtesaus er også godt. Gjerne med ovnsstekte grønnsaker. Anonymkode: 8cf48...dea 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Godt med spaghetti og pesto, evt stekte gulrøtter, mangocurry, agurk og en litt grovere ristype Anonymkode: 41dc7...b67 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Er kjempegodt med kyllingfilet, ris og bernaisesaus. Bruker å ha tomat, oliven og squash/agurk til. Anonymkode: 7a20f...6f3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Stort sett brukes kyllingfilet i gryter, paier, indiske retter, eller som shreded chicken til taco. Om jeg spiser deler av kylling hel velger jeg lår, da den er mye saftigere. Det har vi for eksempel med fennikel- og sopprisotto. Eller marinert, så grillet, med en grønn salat med babyleaf, cherrytomater, avokado, mozarella og rødløk. Eller ovnsbakt, på rotgrønnsaker og urter, med sitron. I alle disse rettene kan du jo velge bryst i stedet. Anonymkode: cda4e...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 Blandet med kremet pasta og broccoli. Anonymkode: 88e84...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 Tagliatelle vendt i pesto med babyspinat eller babyleafmix og cherrytomat iblandet 😋 kylling i pita Kremet kylling med red curry Enchiladas tikka masala bali kyllinggryte kylling i mangosaus kreolsk kyllingpanne finnes egentlig ikke grenser for hva man kan bruke kyllingfilet til 😂 Anonymkode: 53807...9ac 1
Taluno Skrevet 18. januar 2021 #9 Skrevet 18. januar 2021 Sist jeg spiste kyllingfilet var de fylt med blåmuggost, og surret med bacon. Servert med ovnsbakte poteter, soppstuing og en god salat.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #10 Skrevet 18. januar 2021 Liker å spise det i stekt ris. (Kylling, ris, erter, gulrot, løk, vårløk). Veldig godt i pastasalat. Godt sammen med bakte grønnsaker, byggryn og fetaost. Anonymkode: fb27a...126
Brunhilde Skrevet 19. januar 2021 #11 Skrevet 19. januar 2021 Jeg syns brystfilet ofte blir litt tørt, og bruker det sjelden, men jeg bruker lårfilet. Den bruker jeg til gryteretter, supper, tikka masala, kyllingsalat, fajitas, ja, stort sett alt man kan bruke kyling til. Om jeg steker en kyllingfilet en sjelden gang, så spiser jeg den gjerne med fløtesaus med mye hvitløk og tagliatelle. Ofte sukkererter eller brokkoli som det grønne innslaget.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #12 Skrevet 19. januar 2021 Kylling med ris, og aspargesbønner. Anonymkode: 3e221...442
marleneK92 Skrevet 19. januar 2021 #13 Skrevet 19. januar 2021 Bruker så mangt, og har endel jeg skal prøve til. Men pommes stripes/frites, mos av diverse grønnsaker som brokkoli, blomkål, gulrot etc Couscoussalat, byggrynssalat, stuet spinat, diverse sauser, ovnsbakte poteter, mango & avokadosalat. Ellers er det godt med Tikka Masala, enchiladas, fajitas etc
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #14 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 1.13): Hva spiser dere til kyllingfilet? Anonymkode: 0ff32...ffa Hjemmelaget chiabattabrød med hjemmelaget hvitløksdressing, isbgergsalat og kyllingfilet oppå. Pommes frites ved siden av. Anonymkode: 25373...873
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå