Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Noah? For vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Liker godt navnet Noah, men har skjønt at det er blitt veldig poppis de siste årene.. 😕 er det blitt for vanlig til å være brukbart? 

Anonymkode: 81dcc...afd

Skrevet

Blir vel aldri ikke brukbart.. Blitt veldig vanlig, ja, men det er jo opp til deg om det plager deg eller ei :)

Anonymkode: 4ef88...3fc

Skrevet

Oppbrukt til 1000.

Anonymkode: da08e...ed3

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er litt kjedelig. 

• Liker 2
Skrevet

Navnet er helt ok, vet kun om en ved det navnet. 

Anonymkode: dbecc...cd1

Skrevet

Da jeg gikk ut av barneskolen i 2013, var det 4 stk Noah-er som gikk på 1.trinn. Dette er en liten skole med max 35 elever på hele trinnet. Tipper ca. 16 elever i hver klasse. Antar at det bare har blitt mer og mer populært, så jeg hadde ikke gått for det. Jeg har selv et populært navn, og har helt sluttet å reagere når jeg hører navnet mitt. Sjansen for at det er meg de snakker toler ørliten🤣

Anonymkode: 69af9...ff5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da jeg gikk ut av barneskolen i 2013, var det 4 stk Noah-er som gikk på 1.trinn. Dette er en liten skole med max 35 elever på hele trinnet. Tipper ca. 16 elever i hver klasse. Antar at det bare har blitt mer og mer populært, så jeg hadde ikke gått for det. Jeg har selv et populært navn, og har helt sluttet å reagere når jeg hører navnet mitt. Sjansen for at det er meg de snakker toler ørliten🤣

*til er

Skrevet

Må navn være så orginale da? 😊 Det er et pent navn.

Anonymkode: 643e8...5b7

Skrevet

Er vel på typ 3-4 plass over populære navn. Syns personlig det er veldig kjedelig og oppbrukt til de grader. Men du må nesten bruke det navnet du liker best. Men vær forberedt på at sannsynligheten er stor for at det vil være flere noaher i klassen. Om det ikke plager deg at det er vanlig så må du bare bruke det. 

Anonymkode: 1d49a...88b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...